spot_img

Transilvania Rally: final cu abandon tehnic pentru Csongor Szabo și Rareș Fetean

A doua etapă a Campionatului Național de Raliuri ”Dunlop” s-a desfășurat la Cluj-Napoca în weekend-ul care a trecut. Transilvania Rally a programat 14 probe speciale rapide, frumoase, cu multe provocări pentru echipaje, care s-au duelat de la egal la egal pentru victorie. Pentru Csongor Szabo și Rareș Fetean, raliul era unul așteptat, fiind unul din preferatele echipajului din calendarul 2018.

După ce joi seara au luat parte la prezentarea echipajelor și startul festiv sub privirile a mii de oameni prezenți pentru a vedea mașinile de concurs de aproape, echipajul a participat vineri dimineață la testele oficiale ale raliului, unde lucrurile au decurs foarte bine, ”încălzirea” fiind făcută pentru un raliu dificil.

Startul s-a dat vineri, pe una din cele mai lungi probe ale raliului, unde Csongor și Rareș au început progresiv, crescând ritmul și obținând al patrulea timp în clasamentul mașinilor cu tracțiune față. Cu ezitări pe a doua specială din cauza aderenței scăzute, echipajul a decis să forțeze pe ”Tarnița”, o probă lungă, de viteză, care e pe placul celor doi.

Cu al doilea timp în clasamentul masinilor cu 2 Roți Motrice și mărindu-și avantajul în clasamentul clasei 7, echipajul pornea pe speciala de noapte cu încredere. Cu un nou timp bun, echipajul încheie prima zi de concurs pe locul 3 în clasamentul 2RM și în fruntea clasei 7: ”Chiar daca am avut ezitări mari pe ”Beliș”, am avut parte de o primă zi bună, cu o evoluție asa cum ne dorim pe ”Tarnița”, acolo unde ne-am simțit excelent. Suntem mulțumiți de clasarea noastră de până acum și de atmosfera din mașina de concurs, iar mâine o să încercăm să fim mai competitivi și să urcăm minim o treaptă în clasamentul mașinilor cu 2 Roți Motrice” a spus Csongor după prima zi de concurs, citat de autostiri.ro.

Sâmbătă dimineața, prima specială a zilei aduce locul secund în clasamentul 2RM pentru echipaj, care ridică ritmul și se simte tot mai bine pe probele rapide de la Cluj. Cu evoluții din ce în ce mai bune, Csongor și Rareș obțin 2 victorii de probă în același clasament și se impun pe fiecare specială în cadrul clasei 7, reușind să iși consolideze locurile din clasament.

Din păcate, pe drumul de legătura dintre două probe speciale, clapeta de accelerație a Ford-ului Fiesta R2 cedează și echipajul este nevoit sa abandoneze: ”Este dezamăgitor că am încheiat Transilvania Rally așa. Totul mergea perfect, eram foarte mulțumiți de ritm și de rezultat, dar am fost nevoiți să ne oprim. Un contact din clapeta de accelerație a cedat și astfel nu am mai putut accelera deloc mașina,” a spus Csongor, la finalul raliului, citat de autostiri.ro.

”Privind partea bună a lucrurilor, suntem fericiți că progresăm și că suntem din ce în ce mai rapizi cu Fiesta, mai ales în condițiile dificile de la Cluj, unde probele sunt înșelătoare și rapide, unde orice greșeală te costă. Plecăm de la Transilvania Rally fericiți pe de-o parte, datorită ritmului bun pe care l-am avut, dar triști pe de altă parte, din cauza unui rezultat bun pe care am fost aproape să-l obținem,” a încheiat Csongor, citat de autostiri.ro.

”Dacă ar fi să completez ceea ce a spus Csongor, aș adăuga că îmi pare rău că nu am mai parcurs ultimele probe ale Transilvania Rally, speciale superbe, pe care ne-am simțit excelent. A fost o plăcere să evoluam aici și suntem motivați să continuăm progresul și la următoarele raliuri. Suntem pe drumul cel bun,” a spus Rareș la finalul raliului de la Cluj, citat de autostiri.ro.

După Transilvania Rally, echipajul Sonic Motorsport va lua startul în Raliul Aradului, prima etapă de macadam a sezonului, o suprafață pe care Csongor și Rareș nu au concurat cu Ford-ul Fiesta R2 încă. În perioada următoare, mașina de concurs va fi revizuită, iar o serie de teste vor avea loc pentru a găsi un ritm bun pe macadam la bordul mașinii de concurs.

In 2018, echipajul Csongor Szabo – Rares Fetean este sustinut de Ferroli Romania,, Brenntag, Szaboek, Instal Dac, Instal Carpatica, AMK Impex, Gother Service si partenerii media RallyMax, We Radio si Observatorul de Covasna.

Credit foto: RallyZoom.ro

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,333FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,450AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri