Raliul Monte-Carlo : Hyundai Motorsport in top 8

| 24 ianuarie 2015 | 0 Comments
Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC) - RAliul Monte-Carlo 2015

Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC) – RAliul Monte-Carlo 2015

Hyundai Motorsport a terminat ziua a doua din Raliul Monte-Carlo cu ambele masini in top 8

  • Echipa Hyundai Motorsport a avut o evolutie buna in a doua zi a Raliului Monte-Carlo si a terminat cu ambele modele Hyundai i20 WRC in top opt la general
  • Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC) a parcurs cele sase probe speciale de vineri fara probleme si a crescut constant ritmul
  • Si Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC) a urcat in clasamentul general, la finalul zilei de vineri, pilotul spaniol fiind pe pozitia a opta

Echipa Hyundai Motorsport a terminat a doua zi a Raliului Monte-Carlo, prima etapa din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), cu ambele masini inscrise in competitie. Dupa un inceput prudent pe cele doua probe speciale de joi, echipa a progresat constant si ambele echipaje au urcat in top 8.

Ambele modele Hyundai i20 WRC au parcurs cele sase probe speciale de vineri fara probleme, cele doua echipaje Hyundai Shell World Rally Team reusind sa-si imbunatateasca evolutia pe fiecare proba.

Thierry Neuville a terminat ziua pe locul sapte, pilotul belgian acumuland experienta cu fiecare kilometru, in conditii extrem de dificile, tipice pentru probele din Raliul Monte-Carlo. Neuville a recunoscut ca este unul dintre pilotii cu experienta limitata, tinand cont de problemele pe care le-a avut cu ocazia participarilor anterioare. Pilotul belgian a progresat constant si pe masura ce i-a crescut increderea in masina a obtinut timpi competitivi, in special dupa amiaza, la cea de-a doua trecere pe specialele de vineri.

“A fost inca o zi dificila, dar cred ca am facut progrese. Cel mai greu a fost sa prevad corect conditiile de pe proba, care se pot schimba foarte rapid. Au fost cateva portiuni unde dictarea noastra nu mai corespundea cu situatia de pe proba asa ca a trebuit sa ne adaptam stilul de pilotaj din mers. Si alegerea pneurilor a fost o provocare, dar una careia i-am facut fata destul de bine. Vineri am avut o abordare prudenta, obiectivul fiind acela de a termina raliul. Nu am prea multa experienta pe aceste probe asa ca am invatat multe lucruri noi. Ultima proba de vineri a fost cea pe care m-am simtit cel mai bine in acest raliu. Sambata sunt programate patru speciale, dintre care trei complet noi, asa ca ma asteapta inca o zi in care voi acumula experienta”, a spus Thierry Neuville, citat de Autostiri.ro.

Dani Sordo a terminat ziua chiar in spatele colegului sau de echipa, pilotul spaniol reusind sa recupereze din timpul pierdut in prima zi a raliului. Si Dani Sordo a avut o zi fara probleme, reusind chiar pe speciala a saptea (Aspres Les Corps – Chauffayer 2) sa termine cu cel de-al patrulea timp.

 

Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC)  - Raliul Monte_Carlo 2015

Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC) – Raliul Monte_Carlo 2015

“Sunt bucuros ca am reusit sa ajung la sosire astazi fara incidente majore. Bucla de dimineata a fost una dificila, cu conditii meteo mixte – ceata, gheata, noroi – si a fost destul de greu sa-mi intru in ritm. Dupa amiaza a trebuit sa fim foarte atenti cu alegerea pneurilor, dar cred ca ne-am descurcat bine. Timpii pe probe au fost din ce in ce mai buni si este clar ca am facut progrese importante in comparatie cu anul trecut. Obiectivul nostru principal este sa terminam raliul si vom continua in acelasi ritm. Ne asteapta inca un raliu lung si trebuie sa fim foarte atenti in continuare”, a spus Dani Sordo, citat de Autostiri.ro.

Sambata sunt programate patru probe speciale, un teren complet nou pentru echipa Hyundai Motorsport. Speciala Prunieres-Embrun (19,93 km) va fi parcursa de doua ori, o data dimineata (PS9) si inca o data dupa amiaza (PS11). Tot sambata este programata si trecerea pe cea mai lunga speciala a raliului (PS10 – Lardier et Valenca – Faye – 51,70 km), iar proba Sisteron-Thoard (36,85 km) este ultima din program.

“Am ajuns la jumatatea unui raliu extrem de solicitant si pana acum totul se desfasoara conform planului. Obiectivul nostru este sa ajungem la sosire cu ambele modele Hyundai i20 WRC si pilotii nostri au facut o treaba buna pana acum. Sambata sunt programate cele mai lungi probe ale raliului si, asa cum s-a vazut si azi, se poate intampla orice. Ziua de vineri a fost una buna, fara probleme tehnice. Pentru piloti a fost dificil sa aleaga pneurile, dar si aceasta este una dintre caracteristicile Raliului Monte-Carlo. Am exploatat la maximum experienta adunata pana acum si am reusit sa facem fata tuturor situatilor. Chiar daca experienta noastra la Monte este limitata, pana acum ne-am atins obiectivele. Maine urmeaza o zi lunga si este important sa ramanem concentrati pana la finalul raliului”, a spus Michel Nandan, directorul echipei, citat de Aurostiri.ro.

Clasament general dupa ziua a doua din Raliul Monte-Carlo

S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 1:52:07.4

J.M Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +1:45.4

A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) +2:34.8

O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +2:44.4

M. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +3:02.9

E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +3:15.2

T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +3:29.9

D. Sordo / M. Martí (Hyundai i20 WRC) +4:03.0

M. Prokop / J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +4:59.6

H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +6:38.9

Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro

Video: YouTube – Hyundai Motorsport


Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Prima pagina, Rally

Citește articolul precedent:
Campionatul Național de Rally Raid: Baja Satu Mare

26 de echipaje își dispută trofeul Baja Satu Mare, 3 din Cehia, 6 din Ungaria și 17 din România.

Închide