spot_img

Lucien Hora este marele castigator al intrecerii de la Teliu

Trofeul Teliu ajunge la Lucien Hora

Lucien Hora este marele castigator al intrecerii de la Teliu, prima cursa a noului sezon de viteza in coasta, la capatul unei evolutii dominante, urmaritorii sai neavand in continuare raspuns la viteza monopostului pilotului resitean.

Desi nu avea nevoie decat de doua urcari, una in antrenamente si una in concurs, pentru a pune mana pe premiul cel mare, Hora a ales sa bucure numerosii fani care au infruntat vremea capricioasa, efectuand toate mansele. Cea mai buna urcare a reusit-o in a doua mansa de antrenamente, cand a izbutit singura performanta sub un minut si 40 de secunde, corectand sensibil si recordul traseului.

Campionul en-titre a spus: “Imi pare rau pentru incidentele din acest weekend, ar fi fost interesant sa alergam si sambata pe ploaie.

Tragand linie insa, a fost un weekend bun pentru mine, insa e inca un pic dificil dupa o iarna lunga. Vitezele sunt tot mai mari si, implicit, si riscurile. Am vazut astazi ce se poate intampla, din fericire colegii au scapat intregi, masinile lor mai putin.

Sper ca siguranta sa se imbunatateasca, vom incerca sa facem si noi asta in cursele pe care le organizam la Resita.”

Mansele de concurs au fost intrerupte de trei ori

Dupa anularea cursei de sambata, lucru care a lasat etapa de duminica singura a weekend-ului, nici astazi organizatorii nu au fost scapati de probleme. Mansele de concurs au fost intrerupte de trei ori, de fiecare data pentru o iesire violenta in decor.

Din fericire pilotii au scapat nevatamati, Daniel Onoriu si Dan Prepelita fiind transportati la spital, insa doar pentru cercetari de rutina, ei fiind apoi eliberati. Cele trei masini au suferit insa pagube substantiale, superba Alfa GT de colectie a lui Dan Spuderka ajungand serios sifonata 10 metri sub nivelul drumului, intr-o rapa.

Paul Andronic incheie pe pozitia secunda cursa

Paul Andronic incheie pe pozitia secunda o cursa pe care a caracterizat-o ca si partial reusita, ultima urcare din concurs fiind mult mai buna decat incercarile anterioare.

“Timpul meu putea fi cu doua trei secunde mai bun, dar am facut niste mici greseli pe care mi le asum. Pacat ca nu am putut sa ma lupt cu Onoriu” a spus pilotul Autotehnica. El isi adjudeca prima victorie a sezonului la grupa H.

Lucian Radut a reusit pe ultima urcare sa il devanseze pe Mihnea Dutescu, cel care fusese pe podium inca de la prima urcare cronometrata a weekend-ului.

Craioveanul a renuntat la ultima urcare, considerand ca evolutia din prima mansa va fi greu de imbunatatit, insa nu l-a subestimat pe Radut: “A fost o zi perfecta, cu un loc doi si un loc trei. Ma asteptam totusi ca Radut sa ma bata, pentru ca e un pilot cu experienta si isi lasa tot timpul loc pentru ultima proba.”

Dutescu s-a impus la doua roti motrice

Dutescu s-a impus insa la doua roti motrice, unde s-a clasat in fata lui Horatiu Ionescu-Cristea si Andrei Serban, campionul in exercitiu.

Rezultate la itrecerea pe echipe

In intrecerea pe echipe Rally Dream Team a iesit invingatoare, devansandu-i pe cei de la AFS Rally Team. Cel mai rapid junior a fost Calin Popescu Tariceanu Junior, care a alergat astazi alaturi de tatal sau pe traseul de la Teliu, seniorul fiind angajat in intrecerea “istoricelor”, la volanul unei frumoase Lancia Fulvia.

Lucian Radut a fost cel mai rapid pilot al grupei A

Lucian Radut a fost cel mai rapid pilot al grupei A, in fata lui Traian Negru si Sorin Ghisoi, care s-a impus la Diesel, in timp ce Catalin Cismaru a avut castig de cauza in ierarhia grupei N, unde i-a devansat pe Ciprian Ciobotaru si Razvan Trisnevschi.

Gabriel Necula a castigat intrecerea rezervata debutantilor

Gabriel Necula a castigat intrecerea rezervata debutantilor, intrucat Radu Fenyo, care piloteaza o masina Radical de grupa E, nu a fost eligibil pentru aceasta categorie.

La categoria istoricelor, care a fost pentru prima oara impartita in doua grupe, castigatori au fost Marian Comsa – I1 (Mini Cooper 1300) si Horia Popescu (De Tomaso Pantera).

Trofeul „Teliu” – Memorialul „Eugeniu Ionescu Cristea”, este un eveniment organizat de Auto Blic Brasov sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv si este sustinut de:
Parteneri oficiali: Consiliului Local si Primaria Teliu
Partener principal: Contempo Cars Brasov – dealer BMW
Partener: Olmedo – Piese Auto Brasov, Restaurantul „Good Life Brasov
Partener media: Kiss FM
Informatii si rezultate live pe: www.autorally.ro
Evenimentul s-a desfasurat sub directa supraveghere a Inspectoratului Judetean de Politie Brasov – Serviciul Politia Rutiera, Inspectoratului Judetean de Politie Covasna – Serviciul Politia Rutiera, Gruparea Mobila de Jandarmi “Burebista” Brasov, Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Brasov.Trofeul „Teliu” – Memorialul „Eugeniu Ionescu Cristea” s-a desfasurat pe un traseu pus la dispozitie de Compania de Drumuri Nationale si Autostrazi din Romania – Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov.

Sursa: comunicat de presa Adrian Diaconescu, ofiter de presa

Foto: remis pri comunicatul de presa

Un material publicat pe www.autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,333FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,450AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri