spot_img

IRC. Preview Monte-Carlo – partea II

Continuam periplul in aventura monegasca cu cea de-a doua parte.

Organizatorii acestui raliu au fost asaltati in acest an de cereri de participare, asa ca au hotarat sa mareasca numarul maxim de echipaje de la 100 la 120, insa si asa a fost destul de greu deoarece au primit peste 300 de cereri.

Campionul an-titre, Juho Hanninen, la bordul Fabiei sale S2000, a terminat pe locul secund in 2010, insa a acumulat destula experienta, astfel ca in acest sezon el se va putea bate de la egal la egal si pe asfalt si pe macadam cu ceilalti piloti.

Constructorul ceh Skoda va fi puternic reprezentata si anul acesta prin echipele Skoda Motorsport, Skoda UK si Skoda Deutschland, fiecare dintre ele avand piloti cu experienta.

Peugeot de asemeni va avea la dispozitie piloti importanti cum ar fi Petter Solberg, Bryan Bouffier, Stephane Sarrazin si legenda raliurilor Francois Delecour.

Guy Wilks se alatura si el echipei Peugeot UK dupa ce a plecat de la Skoda UK. Bruno Magalahes va continua sa alerge pentru Peugeot Sport Portugal, iar Thierry Neuville va alerga pentru Peugeot Belgium-Luxembourg.
Avem si cativa piloti care vor participa probabil doar la Monte-Carlo printre acestia se numara Toni Gardemeister cu un Peugeot 207 S2000, Giandomenico Basso tot cu un 207, fratele mai mare a lui Petter, Henning Solberg cu un M-Sport Ford Fiesta S2000 si francezul Julien Maurin care a alest tot o Fiesta S2000.

Constructorul malaiesian, PROTON ii va avea in echipa pe australianul Chris Atkinson si pe suedezul P-G Andersson, ambi vor concura cu modelul Satria Neo S2000.

Fostul pilot de F1 Alex Caffi va debuta la Monte cu o Fabia S2000, iar Tambay Adrien va pilota un 207 de specificatie R3T.

Maurizio Verini un fost campion european de raliu a ales un Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX. Aceasi alegerea au mai facut-o si Andreas Aigner, Daniel Barry si Eamonn Boland.

Multiplul campion al Elvetiei, Florian Gonon va concura cu un Subaru Impreza la fel si cehul Vojtech Stajf.

In acest sezon regulamentul pentru clasa 2WD IRC a fost modificat, astfel in cat nu doar cei care participa cu o masina omologata de IRC pot acumula puncte in clasamentul pilotilor. Astfel ca cei care participa cu modelul Clio R3 pot puncta acum si in IRC si in cele trei etape ale Clio R3 European Trophy care se desfasoare in tandem cu etape ale IRC.

Tanarul Briton Harry Hunt se intoarce pentru as apara titlul la bordul unui Citroen DS3. Va avea concurenti foarte puternici printre acestia ii putem enumera pe Pierre Campana, Andrea Crugnola si Eric Mauffrey fiecare cu cate un Clio R3, iar Marc Amourette si Mathieu Arzeno la bordul unor Citroen DS3. De asemenea Lionel Comole si Marcel Piepers vor alerga cu cate o Honda Civic, iar constructorul italian Abarth va pune la dispozitia pilotului Manuel Villa un Abarth 500 R3T.

Aceasta va fi distributia din prima etapa a sezonului IRC. Se anunta  a fi o competitie acerba la toate categoriile.

Vom revenii putin mai tarziu cu lista completa a pilotilor si echipelor prezente la start.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,261FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,640AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -

Parteneri Autostiri