Hyundai Motorsport, progrese in Raliul Poloniei

| 5 iulie 2015 | 0 Comments

Echipa Hyundai Motorsport a facut progrese in penultima zi din Raliul Poloniei

  • Toate cele patru echipaje Hyundai Motorsport au progresat in a doua zi a Raliului Poloniei, etapa a saptea din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
  • Doua modele Hyundai i20 WRC sunt in top sase la general, cu Hayden Paddon pe cinci si Thierry Neuville pe locul sase
  • Cu un format nou, Raliului Poloniei este una dintre cele mai mari provocari din acest sezon pentru piloti

Hyundai Motorsport a terminat a doua zi din Raliul Poloniei cu toate cele patru modele Hyundai i20 WRC inscrise in competitie. Echipa a facut progrese pe parcursul celor sapte probe speciale desfasurate sambata, dar mai sunt si puncte care pot fi imbunatatite. Duminica, in ultima zi a raliului, sunt programate inca doua probe speciale.

Pilotul echipei Hyundai Mobis World Rally, Hayden Paddon (#20 Hyundai i20 WRC) si-a consolidat pozitia a cincea in clasamentul general, in duelul cu Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC), pilotul echipei Hyundai Shell World Rally ocupand pozitia a sasea. Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC) si Kevin Abbring (#10 Hyundai i20 WRC) au avut o evolutie constanta si si-au propus sa termine unul dintre cele mai dificile raliuri din acest sezon.

Programul zilei de sambata includea cate doua treceri pe specialele Mazury (17,70 km), Wieliczki (12,87 km) si Swietajno (21,25 km), dar si o trecere pe speciala Paprotki (23,25 km) si super speciala de pe Mikolajki Arena. Din pacate, datorita numarului mare de spectatori, a doua trecere pe speciala Mazury a fost anulata.

Hayden Paddon si John Kennard, copilotul sau, au continuat ziua in acelasi ritm si si-au consolidat pozitia a cincea in clasamentul general.

“Am avut inca o zi buna si cred ca putem fi multumiti ca suntem in top cinci. Am inceput bine pe primele doua speciale, dupa care am avut o evolutie mai ezitanta pe urmatoarele doua. Aderenta nu a fost foarte buna si ne-am iesit din ritm, ceea ce nu a fost ideal. In parcul de service, m-am resetat din punct de vedere mental si am mers foarte bine pe prima speciala de dupa-amiaza. Masina s-a comportat excelent, nu am facut greseli, iar timpul a fost ok. Penultima proba a zilei a fost putin mai dificila. Am ales doua pneuri hard pe fata si am fost foarte aproape sa ies in decor de cateva ori pentru ca masina a subvirat. In ciuda acestor mici probleme sunt multumit si obiectivul nostru este sa ne aparam pozitia pe specialele de duminica”, a spus Paddon, citat de Autostiri.ro.

Neuville a inceput ziua intr-o nota pozitiva si a urcat pe sase in clasamentul general. Belgianul si-a pastrat apoi pozitia pana la finalul zilei si este pregatit pentru ultimele doua probe de duminica dimineata.

“Ziua noastra a decurs bine si pe primele speciale de dimineata am incercat sa-l tinem pe Robert in spatele nostru. Nu am avut nicio problema. Dupa parcul de service de la pranz am incercat sa gestionam cat mai bine pneurile. PS14 a fost anulata, iar pe PS15 am mers cu pneuri soft, ceea ce ne-a ajutat sa obtinem un timp bun. Am avut cateva probleme pe speciala urmatoare, dar am reusit sa terminam ziua in top sase, ceea ce este bine pentru noi. Pentru duminica avem un singur obiectiv, acela de a termina raliul”, a spus Neuville, citat de Autostiri.ro.

Dani Sordo a incercat sa-si imbunatateasca evolutia la volanul modelului Hyundai i20 WRC cu numarul 8. Spaniolul a ramas in puncte si duminica va incerca sa adune cat mai multe informatii despre comportamentul masinii pe specialele dificile din Polonia.

“A fost o zi in care am incercat sa castig incredere in masina. Pe primele probe m-am simtit suficient de confortabil incat am crescut putin ritmul, dar am avut mici probleme pe ultima proba din prima bucla. Dupa plecarea din parcul de service am avut probleme cu praful, iar faptul ca am ales pneurile soft nu ne-a facut viata mai usoara. Pentru duminica ne-am propus sa testam cateva componente noi si vom incerca sa adunam cat mai multe informatii care sa ne ajute pe viitor”, a spus Dani Sordo, citat de Autostiri.ro.

Pentru Kevin Abbring a fost inca o zi extrem de utila in care s-a acomodat cu modelul Hyundai i20 WRC. Olandezul a crescut ritmul pas cu pas si va incerca sa termine al doilea raliu din WRC alaturi de echipa Hyundai Mobis World Rally.

“Am facut progrese sambata si am invatat multe despre masina. Ziua a inceput bine si m-am simtit foarte bine la volan. Din pacate, pe speciala a 12-a am iesit in decor, am lovit ceva, si a trebuit sa reducem ritmul pentru ca a crescut foarte mult temperatura apei. Apoi am ramas blocati intr-un viraj de stanga si am pierdut peste trei minute. Pe probele de dupa-amiaza am mers mai bine decat ne asteptam. Sunt multumit de evolutia de pana acum si de faptul ca am putut testa pe masina cateva lucruri care mi se potrivesc, cred ca vom face progrese in urmatoarele etape, a spus Abbring, citat de Autostiri.ro.

Pentru Hyundai Motorsport, faptul ca dupa doua zile toate cele patru masini sunt inca in competitie este o realizare importanta, mai ales ca doua dintre masini sunt in top sase. Echipa va incerca solutii noi pentru a-si imbunatatii performantele si pe ultimele doua speciale de duminica dimineata.

“Putem fi multumiti ca dupa doua zile atat de dificile suntem inca in competitie cu toate cele patru echipaje. Nu a fost o zi lipsita de probleme, dar ritmul pilotilor nostri a fost bun si am facut progrese, ceea ce este cel mai important. Inca nu am atins potentialul maxim asa ca vom analiza informatiile adunate pana acum si vom incerca sa gasim solutii pentru a ne imbunatati performantele. Cu siguranta, Hayden, Thierry, Dani si Kevin vor ataca pana la final si speram sa terminam raliul intr-o nota pozitiva”, a spus si Michel Nandan, directorul echipei, citat de Autostiri.ro.

Duminica mai este programata o singura speciala, Baranowo (14,6 km) care va fi parcursa de doua ori, ultima oara fiind si Power Stage, proba pe care pilotii pot aduna puncte suplimentare.

Rezultate Raliul Poloniei dupa ziua a 2-a:

S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 2:12:23.2

A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) +5.6

O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +17.6

J.M Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +19.1

H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +55.7

T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +1:15.1

R. Kubica / M. Szczepaniak (Ford Fiesta RS WRC) +1:29.2

K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +1:39.4

M. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +1:56.0

D. Sordo / M. Martí (Hyundai i20 WRC) +2:17.1

   16. K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +7:50.4

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Category: Prima pagina, WRC

Citește articolul precedent:
Cursa de 24 de ore de la Nurburgring, transmisă în premieră în România

Cursa de 24 de ore de la Nurburgring, transmisă în premieră în România

Închide