spot_img

European Le Mans Series, zece echipe Dunlop se pregătesc să ia startul la Estoril

Dunlop ELMS RicardToate cele trei competiții European Le Mans Series în care Dunlop este prezent își vor decide campionii la Estoril

Zece echipe Dunlop se pregătesc să ia startul pe pista portugheză de la Estoril în etapa finală a European Le Mans Series (ELMS), cu speranța că își vor adjudeca victoria într-una din cele trei clase ale campionatului, pe 18 octombrie a.c.

LMP2

Clasa regină LMP2 se caracterizează prin concurență între producătorii de anvelope, dar primii trei concurenți, favoriți la titlu, au un singur lucru în comun – au ales anvelopele Dunlop. Jota Sport (Gibson-Nissan) are un punct avans față de mașina similară a celor de la Greaves Motorsport, dar bolidul Oreca-Nissan al celor de la Thiriet by TDS Racing ar putea fi și el în cursă, fiind la doar zece puncte în spate în clasament.

Estoril este una dintre cele mai abrazive piste din calendarul ELMS, iar Dunlop a propus ca opțiuni compusul medium și medium-plus, aceeași combinație folosită și la Paul Ricard în septembrie.

LM GTE

Opțiunile medium și hard de la Dunlop sunt disponibile pentru competiția LM GTE, în care concurenții aleargă cu o singură marcă de anvelope. În Formula Racing, bolidul Ferrari 458 Italia conduce cu un avans de 19 puncte în fața BMW-ului echipei Marc VDS, dar cele două Ferrari de la AF Corse Ferrari și JMW Motorsport și Porsche-le 911 al celor de la Proton Competition au și ele o șansă în competiție.

GTC

Mașinile de la clasa GTC, toate echipate cu anvelope Dunlop, au o singură specificație pentru anvelope pentru întreg sezonul. TDS Racing (BMW) conduce în acest moment în clasament, cu 13 puncte în fața bolidului cu numărul #62 al echipai AF Corse (Ferrari), fiecare dintre aceste doua echipe având câte două victorii la această clasă în acest sezon.

Filipe Albuquerque (Jota Sport) explică care sunt provocările circuitului său de casă:

Cursa de 4 ore de la Estoril începe la orele 13:00, ora locală, duminică, pe 18 octombrie a.c.

Date despre competiție: Toate cele 530 de tururi de pistă parcurse în sezonul ELMS 2015 au fost conduse până în acest moment de mașini echipate cu anvelope Dunlop – aceasta reprezintă un număr de 2739 de km parcurși în fața tuturor celorlalți!

Mike McGregor, Inginer Senior, Dunlop
“Pista de la Estoril are o înclinare stânga/dreapta ce poate da curs unei game variate de strategii în materie de anvelope. Lucrând cot la cot cu echipele noastre putem găsi cea mai bună combinație pentru fiecare mașină și ne putem asigura că vom avea o luptă cel puțin la fel de interesantă atât pentru victoria în cursă cât și pentru obținerea titlului la toate cele trei clase.”

Dunlop ELMSELMS Clasamente
LMP2 – Dunlop în bold Puncte
1 Jota Sport Gibson 015S-Nissan 76
2 Greaves Motorsport Gibson 015S-Nissan 75
3 Thiriet By TDS Racing Oreca 05- Nissan 66
4 Krohn Racing Ligier JS P2 – Judd 42
5 Murphy Prototypes Oreca 03R-Nissan 26
6 Eurasia Motorsport Oreca 03R-Nissan 20
7 SMP Racing BR01 – Nissan 19
8 21 AF Racing BR01 – Nissan 18
9 Ibanez Racing Oreca 03R-Nissan 16
10 Pegasus Racing Ligier JS P2 – Nissan 14

LMGTE – Toți concurenții alergă cu Dunlop
1 Formula Racing Ferrari F458 Italia 73
2 BMW Team MarcVDS BMW Z4 54
3 55 AF Corse Ferrari F458 Italia 51
4 Proton Competition Porsche 911 RSR 50
5 JMW Motorsport Ferrari F458 Italia 49
6 AT Racing Ferrari F458 Italia 47
7 Gulf Racing UK Porsche 911 GT3 RSR 41
8 51 AF Corse Ferrari F458 Italia 22
9 81 AF Corse Ferrari F458 Italia 1

GTC – Toți concurenții aleargă cu Dunlop
1 TDS Racing BMW Z4 GT3 82
2 62 AF Corse Ferrari F458 Italia GT3 69
3 64 AF Corse Ferrari F458 Italia GT3 45
4 63 AF Corse Ferrari F458 Italia GT3 31
5 Massive Motorsport Aston Martin Vantage GT3 30
6 Gulf Racing UK Lamborghini Gallardo 15

Gama de anvelope Dunlop GT 2015
(GTC – anvelope uscat/ploaie restricționate la 18 anvelope de ploaie pentru GTE – medium/tare/ploaie)
• Noua gamă de anvelope de curse Dunlop Sport Maxx GT 2015
• Dezvoltată în mediul curselor de 24 de ore de la Nürburgring și VLN în decursul a mulți ani de prezență pe circuit, cu echipe partenere printre care se numără AMG și BMW
• Muncă extinsă de proiectare și testare prin rularea pe șosea la o unitate specializată din SUA
• Operațiuni finale de testare în SUA înainte de confirmarea specificațiilor din pre-sezonul 2015
• Un nivel semnificativ îmbunătățit al performanței anvelopei prin îmbunătățirea durabilității

Gama de anvelope LMP2 2015 (moale/medium/medium+/intermediar/ploaie)
• Design rafinat ce folosește o construcție modelatoare pentru o poziționare mai eficientă a materialelor în vederea îmbunătățirii aderenței în virajele de mijloc
• Un nou compus pentru anvelopa tare care să sporească durabilitatea
• Un nou compus intermediar pentru o aderență îmbunătățită
• Un profil modificat al benzii de rulare în cazul anvelopei intermediare pentru o evacuare mai eficientă a apei pentru ca anvelopa să poată opera în continuare și în condițiile unei piste complet acoperite cu apă fără a sacrifica din performanța anvelopei pe piste uscate
• Anvelopa complet de ploaie are o nouă construcție care îmbunătățește aderența și feedback-ul pentru pilot.

Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro
Video: YouTube

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,279FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,650AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -

Parteneri Autostiri