Am avut parte de doua curse extrem de interesante, poate cele mai interesante din acest sezon pana acum. Asa cum ne-am obisnuit Chevrolet a dominat ambele curse fara drept de apel.
Cursa = 1 =
La varf situatia, intre cele 3 Chevrolet-uri, a ramas neschimbata de la inceput pana la final, insa in mijlocul plutonului s-au dat batalii grele.
O lupta dreapta fara incidente a fost aceea pentru locul 4 intre Tarquini si Coronel, in final Coronel avand castig de cauza in fata italianului.
Un alt duel care merita mentionat a fost acela dintre Dahlgren si Turkington care din pacate s-a sfasit neplacut pentru ambii piloti dupa ce Robert Dahlgren s-a suit pur si simplu pe BMW-ul irlandezului, acestia incheind cursa pe locurile 8 si 10.
Cursa = 2 =
Mansa secunda se anunta a fi o sansa foarte mare pentru Coronel de a castiga cursa, dupa ce Chevrolet-urile nu au reusit decat locurile 8,9 si 10 in calificari.
BMW-urile au plecat foarte bine si au ocupat imediat primele 4 pozitii insa la scurt timp dupa start au aparut si primele incidente. Coronel din dorinta de a merge foarte tare si presat de J Villa rateaza un viraj si scoate toate rotile de pe asfalt, pierzand 4 pozitii.
Chevrolet-urile au avansat imediat imediat, iar in turul cu numarul 5 Muller a trecut pe prima pozitie, iar Huff pe a doua. Menu nu a fost atat de norocos si a terminat pe 5.
Podiumul a fost completat de Franz Engstler care a stiut mai bine decat toti ceilalti piloti BMW sa gestioneze situatia in favoarea sa.
Urmatoarea etapa este programata in perioada 30 – 31 Iulie si se va desfasura la Oschersleben in Germania