Cu numai două probe speciale înaintea finalului zilei a doua, norvegianul Petter Solberg revine în fruntea Raliului japoniei, profitând şi de problemele tehnice ale fostului lider Jari Latvala. Solberg esste urmat la general de către Mikko Hirvonen şi Sebastien Ogier. Liderul clasamentului mondial, Sebastien Loeb rămâne în continuare pe poziţia a şasea, însă recuperează 18 secunde faţă de prima poziţie.
SS14 – Nikara Short 2 (17.68km) Solberg revine pe specială şi obţine cel mai bun timp, însă rămâne în continuare pe poziţie a treia la general, în spatele lui Latvala (+3,8 s) şi a lui Ogier (+1,2). Latvala şi Hirvonen au completat podiumul specialei şi şi-au consolidat poziţiile la general. Loeb încheia cu al cincilea timp şi se apropie încă puţin de locul cinci, ocupat de colegul său de la Citroen, Sani Sordo.
SS15 – Kamuycep 2 (33.76km)Sordo câştigă speciala urmat de Ogier şi Hirvonen. În aceste condiţii francezul de la Citroen Junior se apropie la mai puţin de o jumătate de secundă de liderul Jari Latvala, sosit pe patru. Prestaţia pilotului de la Ford a fost influenţată de către arborele motor faţă dreapta, rupt cu puţin înainte de finalul specialei. La general Solberg rămâne în continuare pe trei la 4,7 secunde de locul întâi.
SS16 – Kina 2 (9.55km) Proba aduce o nouă schimbare de lider în Raliul Japoniei. În fapt Petter Solberg a revenit pe prima poziţie după o specială fantastică. Norvegianul a câştigat proba de nouă kilometrii şi jumătate fiind urmat de către Loeb şi Sordo. Pe poziţia a doua la general a urcat Mikko Hirvonen, în timp ce Ogier coboară pe trei. Marele perdant al SS16 a fot Jari Latvala, finlandezul sosit cu al şaptelea timp ajungând pe patru la general cu 12 secunde de întârziere.