spot_img

Trei întrebări pentru… António Félix da Costa

Safety Car Formula EFormula E: al doilea sezon a debutat în Beijing
Sebastien Buemi (Elveţia) a început cel de-al doilea sezon al Campionatului FIA Formula E într-o manieră perfectă, devenind primul pilot din istoria competiţiei care obţine punctajul maxim posibil de 30 de puncte – pentru pole position, cel mai rapid tur al cursei şi victoria în cursă. Podiumul Beijing ePrix, cursă ce a avut loc în capitala chineză, a fost completat de Lucas di Grassi (Brazilia) şi Nick Heidfeld (Germania). Un total de 76.000 de spectatori au urmărit acţiunea din prima etapă a sezonului şi au văzut BMW i8 Safety Car şi BMW i3 Medical Car din nou în acţiune. Şi de această dată, BMW este partener auto oficial al competiţiei pentru sezonul 2015/2016.

Modificările aduse celor două Safety Cars sunt orientate şi mai mult spre performanţă, iar înaintea sezonului au fost adaptate pentru a îndeplini regulamentele tehnice ale FIA.

Pilot BMW în DTM, António Félix da Costa (Portugalia) a experimentat un început mai degrabă ghinionist în noua stagiunea Formula E. El a fost obligat să abandoneze ca urmare a unui accident. Cu toate acestea, portughezul este fericit că a putut reveni în competiţie pentru un al doilea sezon.

Trei întrebări pentru… António Félix da Costa

António, a început al doilea sezon din Formula E. Eşti fericit că poţi concura din nou în acest campionat?

António Félix da Costa: Sunt mai mult decât fericit. Acest campionat a câştigat respectul lumii sporturilor cu motor şi, pentru mine, este foarte bine că poate face parte din acest univers. Simt că s-a făcut istorie cu Formula E – şi obţinerea unei victorii în sezonul inaugural a fost ceva deosebit. Aşa că acum vreau să continui să-mi ajut echipa să evolueze şi sper să obţinem câteva rezultate solide în acest an.

Este o schimbare bună în comparaţie cu activitatea ta ca pilot BMW în DTM?

António Félix da Costa: Este un campionat bun, cu o atmosferă frumoasă, dar este evident că modul în care funcţionează este complet diferit şi este un cu totul alt nivel faţă de DTM. În DTM, la fiecare detaliu lucrez cu mai mulţi ingineri şi un echipaj mare pentru maşina mea, ceea ce îmi place cu adevărat şi mă face să mă bucur de acel campionat. Aici, în Formula E, totul este la o scară mai mică, dar foarte profesionist, în timp ce lucrurile cele mai interesante sunt, de fapt, dezvoltarea acumulatorilor şi strategia de cursă pentru baterie cu stabilită cu inginerii. Cred că este foarte bine că BMW este implicat în această competiţie. Acest lucru mă ajută să mă simt ca acasă şi aici.

Prima cursă a anului, cea din Beijing, nu a mers conform planului…

António Félix da Costa: Corect, acesta nu a fost cel mai bun week-end. În antrenamentele libere, am îmbunătăţit mult maşina, dar în calificări nu am avut ritmul necesar pentru a ne menţine în Top 10. În cursă am progresat destul de bine, am ajuns pe locul al nouălea şi aveam un ritm bun, până când a apărut problema tehnică la acumulatorul primei maşini. Acest lucru m-a făcut să pierd mult timp. Apoi, cu cea de-a doua maşină, am avut un accident cu Jacques Villeneuve, pentru care îmi asum toată responsabilitatea şi pentru care îmi pare rău. Dar, pentru mine, cursa era deja încheiată în acel moment. Trebuie să muncim din greu la următoarele curse pentru a ne îmbunătăţi performanţele, dar sunt încrezător că vom ajunge acolo, mai devreme sau mai târziu.

Sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,301FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,430AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri