Tomczyk, cel mai bine clasat pilot BMW în ploaia de la Hockenheim

| 3 mai 2015 | 0 Comments

Martin Tomczyk (Germania) a încheiat pe locul al patrulea în cea de-a doua cursă a sezonului 2015 din DTM, desfăşurată la Hockenheim (Germania), fiind cel mai bine clasat pilot BMW. Campionul DTM din 2011 a reuşit o evoluţie aproape perfectă cu modelul BMW M Performance Parts M4 DTM – întâi în condiţii de pistă uscată, apoi pe ploaie – şi a ratat de puţin o clasare pe podium.

Ploaia a început să cadă după o treime din cele 60 de minute ale cursei şi în consecinţă a fost multă acţiune pe circuitul udat de apă. Campionul en-titre DTM, Marco Wittmann (Germania), s-a clasat al cincilea cu modelul Ice-Watch BMW M4 DTM. Cei doi piloţi de la BMW Team MTEK, Bruno Spengler (Canada) şi Timo Glock (Germania), au acumulat şi ei puncte preţioase, după ce s-au clasat pe locurile al nouălea, respectiv al zecelea. Victoria în cursa de duminică i-a revenit lui Mattias Ekström (Suedia / Audi).

Reacţii după cea de-a doua cursă a sezonului DTM 2015.

Jens Marquardt (director BMW Motorsport): Şi astăzi am avut o cursă interesantă, în condiţii foarte dificile. Fanii au fost delectaţi cu manevre spectaculoase în fiecare minut al cursei. Am utilizat bine opţiunile pe care le-am avut astăzi. Martin Tomczyk, în special, a reuşit o cursă foarte bună şi a meritat pe deplin să fie cel mai bine clasat pilot BMW, pe locul al patrulea.

Martin Tomczyk (BMW Team Schnitzer, locul 4): A fost una dintre cele mai solicitante curse ale mele. Pe ploaie, am avut câteva probleme cu presiunea pneurilor. Acesta a fost motivul pentru care nu am reuşit să-mi menţin poziţia pe podium şi am fost nevoit să-l las pe Gary Paffett să mă depăşească. Am avut o dispută frumoasă şi corectă. Felicitări şi lui, şi învingătorului Mattias Ekström. Pur şi simplu au fost mai rapizi decât mine în această zi. În ciuda acestui fapt, sunt foarte mulţumit de locul al patrulea obţinut.

Date şi informaţii

Circuit/lungime/durată:
Hockenheimring, 4,574 kilometri, 60 de minute plus un tur

Condiţii:
Ploaie, 20 de grade Celsius

Rezultate BMW Motorsport:
#77 Martin Tomczyk (Germania), BMW Team Schnitzer, BMW M Performance Parts M4 DTM – locul al patrulea

#1 Marco Wittmann (Germania), BMW Team RMG, Ice-Watch BMW M4 DTM – locul al cincilea

#7 Bruno Spengler (Canada), BMW Team MTEK, BMW Bank M4 DTM – locul al nouălea

#16 Timo Glock (Germania), BMW Team MTEK, Deutsche Post BMW M4 DTM – locul al zecelea

#36 Maxime Martin (Belgia), BMW Team RMG, Samsung BMW M4 DTM – locul al 14-lea

#31 Tom Blomqvist (Marea Britanie), BMW Team RBM, BMW M4 DTM – locul al 17-lea

#13 António Félix da Costa (Portugalia), BMW Team Schnitzer, Red Bull BMW M4 DTM – locul al 20-lea

#18 Augusto Farfus (Brazilia), BMW Team RBM, Shell BMW M4 DTM – locul al 21-lea

Informaţii:
Martin Tomczyk a fost cel mai bine clasat pilot BMW din pluton pentru prima dată de la cursa desfăşurată în 2012 la Norisring.

Bruno Spengler a reuşit primele sale puncte pentru BMW Team MTEK.

Maxime Martin a primit o penalizare drive-through pentru „plecare periculoasă” după pit stop.

Patru modele BMW M4 DTM au încheiat în puncte în ambele curse de la Hockenheim.

Clasamente după etapa 1/10

Piloţi: 1. #48 Edoardo Mortara 30p; 2. #5 Mattias Ekström 25p; 3. #53 Jamie Green 25p; 4. #94 Pascal Wehrlein 22p; 5. #99 Mike Rockenfeller 18p; 6. #3 Paul di Resta 15p; 7. #2 Gary Paffett 15p; 8. #77 Martin Tomczyk 12p; 9. #1 Marco Wittmann 12p; 10. #51 Nico Müller 8p; 11. #36 Maxime Martin 6p; 12. #6 Robert Wickens 6p; 13. #16 Timo Glock 5p; 14. #7 Bruno Spengler 2p; 15. #18 Augusto Farfus 1p.

Echipe: 1. Audi Sport Team Rosberg 33p; 2. Audi Sport Team Abt 30p; 3. Audi Sport Team Abt Sportsline 25p; 4. gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 22p; 5. SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 21p; 6. Audi Sport Team Phoenix 18p; 7. BMW Team RMG 18p; 8. EURONICS/BWT Mercedes-AMG 15p; 9. BMW Team Schnitzer 12p; 10. BMW Team MTEK 7p; 11. BMW Team RBM 1p.

Constructori: 1. Audi 106p; 2. Mercedes-Benz 58p; 3. BMW 38p.

Calendarul curselor din 2015:
1-3 mai – Hockenheim (Germania); 29-31 mai – Lausitzring (Germania); 26-28 iunie – Norisring (Germania); 10-12 iulie – Zandvoort (Olanda); 31 iulie-2 august – Spielberg (Austria); 28-30 august – Moscova (Rusia); 11-13 septembrie – Oschersleben (Germania); 25-27 septembrie – Nürburgring (Germania); 16-18 octombrie – Hockenheim (Germania).

Sursa si imaini: comunicat transmis Autostiri.ro


Tags: , , , , , , ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Istoria logo-ului Opel

Noul Mokka, primul model Opel care prezintă noul design al logo-ului mărcii

Închide