ŠKODA, traiectorie ascendentă

| 14 aprilie 2014 | 0 Comments
ŠKODA Octavia

ŠKODA Octavia

Trimestru record: ŠKODA livrează clienților săi 247.200 de automobile în primele trei luni (ianuarie – martie 2013: 220.400; o creștere de 12,1%)

În primul trimestru din 2014, ŠKODA AUTO a vândut mai multe automobile decât a vândut vreodată în primele trei luni ale unui an. În perioada ianuarie – martie, marca a livrat 247.200 de automobile către clienții săi, ceea ce reprezintă o creștere cu 12,1% față de perioada similară a anului trecut. În luna martie, livrările au crescut cu 14,6% în comparație cu aceeași lună din anul trecut, ajungând la 96.100 de automobile (martie 2013: 83.800). Aceasta a fost cea mai bună lună martie din întreaga istorie a companiei. Vânzările din Europa de Vest pentru noua ŠKODA Octavia au crescut cu 49% în luna martie și în Europa Centrală cu 47%, potrivit ŠKODA Romania.

“ŠKODA a continuat într-o manieră impresionantă pe traiectoria sa ascendentă, înregistrând în primul trimestru o creștere cu două cifre” declară Werner Eichhorn, Membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări și Marketing. “Cel mai bun prim trimestru și cea mai bună lună martie din istoria noastră au fost rezultatul unei game de produse extraordinare și al unor eforturi extraordinare depuse de echipa noastră. Toate modelele din gamă s-au dovedit a fi de un succes extraordinar pe piețele internaționale. Noua Octavia, în particular, a avut un succes extraordinar din acest punct de vedere. Vom menține un ritm ridicat și în 2014 și vom urma cu hotărâre cea mai amplă ofensivă a modelelor, din istoria ŠKODA,” citat de ŠKODA Romania.

Noua ŠKODA Octavia va dispune pentru prima dată de o versiune CNG –Octavia G-TEC – care va fi lansată pe piețele din Europa în luna iunie, iar noua ŠKODA Octavia Scout va fi lansată la scurt timp după aceasta, în luna august. Vor fi introduse pe piaţă, de asemenea, și trei noi ediții speciale Monte Carlo, ale modelelor ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid Spaceback și ŠKODA Citigo. Noua ŠKODA Octavia și ŠKODA Rapid Spaceback vor fi lansate în vară și pe cea mai mare piață individuală a mărcii ŠKODA, în China. De asemenea, ŠKODA Rapid va fi lansată luna aceasta și în Rusia. Spectaculosul studiu de design ‘ŠKODA VisionC’, care a fost prezentat cu câteva săptămâni în urmă la Salonul Auto de la Geneva, a oferit o avanpremieră a viitorului limbaj de design al mărcii ŠKODA.

Livrările ŠKODA către clienți, în luna martie 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași lună din anul trecut):

ŠKODA Superb (8.500; -5,8%)

ŠKODA Octavia (33.900; +11,3%)

ŠKODA Rapid (16.500; +143,1%)

ŠKODA Fabia (18.200; -14,8%)

ŠKODA Yeti (11.000; +44,5%)

ŠKODA Roomster (3.000; -9,8%)

ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 5.000; -5,5%)

Livrările ŠKODA către clienți în primul trimestru din 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași perioadă din anul trecut):

ŠKODA Superb (22.600; -14,2%)

ŠKODA Octavia (94.700; +8,3%)

ŠKODA Rapid (45.000; +201,2%)

ŠKODA Fabia (43.300; -17,8%)

ŠKODA Yeti (23.100; +22,6%)

ŠKODA Roomster (7.700; +0,6%)

ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 10.800; -13,9%)

Via: ŠKODA Romania

Credit foto: Dan STRAUTI


Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Alex Filip pornește ,,motoarele” pentru sezonul 2020

Alex Filip va concura împreună cu Gabi Lazăr, copilotul său, pe un Renault Clio R3T pregătit de echipa italiană Gima...

Închide