Sisteme de asistare la conducere pentru Citan și Clasa V

| 17 noiembrie 2015 | 0 Comments

• Un alt mod de direcționare, accelarare și frânare
• Pedale și scaune pentru șoferii deosebit de înalți sau scunzi
• VanPartner Paravan oferă sisteme de ridicare auto și rampe

Toată lumea ar trebui să aibă posibilitatea de a se bucura de siguranța, confortul și tehnologia oferite de un Mercedes-Benz. Prin urmare, începând cu 2016, modelele Citan și Clasa V vor avea opțiunea de a instala un sistem de asistență la conducere destinat persoanelor cu mobilitate redusă. Acestea pot compensa o gamă diversă de handicapuri. Autovehiculul și gama de echipament sunt fabricate de același producător: kitul dedicat persoanelor cu dizabilități este instalat la Mercedes-Benz Modification Center din fabrica Sindelfingen. Acesta beneficiază de aceleași condiții de garanție precum cele oferite autovehiculului.

Un alt mod de direcționare, acelerare și frânare

Ambele modele, Citan și Clasa V, vin echipate cu un buton rotativ ce permite manipularea volanului în condiții de siguranță, chiar și cu o singură mână. În funcție de preferințele clientului, butonul poate fi montat pe partea dreaptă sau stânga a volanului. O altă funcție permite ca manetele de semnalizare și de pilot automat să fie acționate în mod alternativ de pe partea dreaptă a volanului, prin manete suplimentare.

O altă opțiune disponibilă pentru Clasa V este butonul multifuncțional ”MFD Touch”. Acesta poate fi montat pe partea stângă sau dreaptă a volanului și poate fi folosit ca o telecomandă cu control radio pentru fază lungă și scurtă, semnalizatoare, claxon și ștergătoare de parbriz. Design-ul ergonomic facilitează folosirea butonului, iar toate funcțiile pot fi activate fără ca șoferul să ia mâinile de pe volan.

O unitate de control manual permite accelerarea și frânarea cu ajutorul mâinii . În mod normal, rotirea butonului accelerează autovehiculul, în timp ce o apăsare ușoară activează sistemul de frânare. Prin folosirea unității de control ”Easy Speed” pot fi obținute aceleași efecte prin tragerea și apăsarea manetei respective. De asemenea, pedalele de accelerație și frână pot fi folosite în continuare. Cu toate acestea, pe pedale poate fi montat un înveliș opțional ce previne acționarea accidentală a acestora.

Pedale și scaune pentru șoferi deosebit de înalți sau scunzi

Extensiile pedalelor sunt disponibile opțional și sunt o variantă sigură și confortabilă pentru modelele Citan și Clasa V. Acestea pot reduce distanța până la pedale de la cinci la zece centimetri, în funcție de nevoile individuale. Extensiile pedalelor sunt montate peste pedalele existente și sunt simplu de îndepărtat.

Pedala de accelerație poate fi mutată în partea stângă pentru Citan și Clasa V. În acest caz, o unitate suplimentară este montată pe partea stângă în zona picioarelor. Utilizatorul poate opta pentru utilizarea pedalei din partea stângă sau dreaptă prin intermediul unui comutator amplasat pe bord. Această opțiune necesită o transmisie automată pentru Clasa V și o transmisie cu dublu ambreiaj 6G-DCT pentru Citan.

În Citan și Clasa V, șoferii deosebit de înalți au posibilitatea de a reloca scaunul cu 50 mm mai în spate. De asemenea, în Citan, înălțimea scaunului șoferului poate fi crescută cu 25mm. Mai mult, Citan este dotat cu un covoraș pliant de protecție pentru pragul de la ușa șoferului.

VanPartner Paravan oferă sisteme de ridicare auto și rampe

Mai multe modificări sunt efectuate de către companiile de specialitate și de VanPartner Paravan, în colaborare cu Mercedes-Benz Vans. De exemplu, rampele și sistemele de ridicare pentru scaune cu roțile cu motorizare electrică pot fi montate pe ușa glisantă sau pe haionul Clasei V. Totodata, se pot monta sisteme de prindere și console de transfer pentru șofer sau pasagerul din dreapta.

Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro


Tags: , , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Istoria logo-ului Opel

Noul Mokka, primul model Opel care prezintă noul design al logo-ului mărcii

Închide