spot_img

Sim racing: de la Laguna Seca pe Nordschleife

Declaraţii ale piloţilor oficiali BMW înaintea curselor sim de la Laguna Seca şi Nürburgring-Nordschleife

Philipp Eng: „Cursa IMSA va fi foarte specială pentru mine pentru că voi concura pentru Team Austria într-un BMW M8 GTE, care va fi în culorile patriei mele, Austria. Sunt nerăbdător să fiu la start. Dacă în această cursă voi concura singur, voi avea plăcerea de a fi coechipier cu doi sim raceri de top, Laurin Heinrich şi Alexander Voß, în cockpitul BMW Z4 GT3 la Nürburgring-Nordschleife. Sunt foarte motivat să ofer un al doilea podium consecutiv pentru BS+COMPETITION. Poate vom urca şi un loc de data aceasta.”

Bruno Spengler: „Sunt foarte încrezător pentru aceste două curse. Este un nivel competiţional foarte ridicat în cele două competiţii. Este foarte bine că seria IMSA, unde concurez în realitate, a lansat acest tip de campionat sim şi că ne putem implica astfel. Am un program încărcat, cu etapa IMSA şi următoarea cursă de pe Nürburgring-Nordschleife. Încă acumulez experienţă pe varianta Nordschleife virtuală, dar înseamnă foarte mult pentru mine că, după numeroşii ani petrecuţi în DTM, pot concura pe Nordschleife pentru BMW Bank cu BMW Z4 GT3, aşa că voi fi destul de ocupat în următoarele zile, dar am parte de provocări fantastice.”

Jesse Krohn: „Este o nouă săptămână ocupată în simulator. Pregătirea pentru cursa IMSA de la Laguna Seca este foarte intensă. Sunt foarte nerăbdător; se anunţă o cursă specială. Îmi pot imagina că fiecare se antrenează mult, pentru că nu există limită în ceea ce priveşte testele, aşa că nivelul competiţional va fi foarte ridicat. Este important să evoluez bine în calificări şi apoi să fiu constant şi să nu fac greşeli în cursă. M-am pregătit şi pentru a treia etapă pe Nürburgring-Nordschleife cu prietenul meu finlandez Martti Pietilä. Împreună am simulat o cursă de patru ore şi a mers bine. Abia aştept ambele competiţii. După cursa IMSA, trebuie să trec rapid la modelul BMW Z4 GT3 pe Nordschleife. Voi face tot posibilul pentru a obţine cele mai bune rezultate în ambele curse.”

Detalii despre sim racing

În actuala situaţia, cursele pe simulator au devenit tot mai populare. În timpul curselor sim, piloţii stau în simulatoarele din propriile case, aşa ca în cursele cu schimb virtual de piloţi, pilotul predă locul în cockpit unuia dintre coechipieri care poate fi în alt oraş, altă ţară sau chiar pe un continent diferit. Solicitările fizice – în afara forţelor g – sunt aproape la fel de ridicate ca în maşinile de curse reale. În cazul unui accident, maşina trebuie adusă la standuri pentru reparaţii şi trebuie aşteptat o perioadă de timp, în conformitate cu dauna, înainte de a se reveni pe circuit. Direcţia curse poate impune şi penalizări de timp.

Caracteristicile speciale ale sim racingului includ piloţii profesionişti reali care concurează alături de sim raceri profesionişti şi apropierea de fani. Aceştia pot urmări acţiunea live online şi prin intermediul a diferite canale social media – de exemplu, pe pagina Facebook BMW Motorsport. Piloţii îşi pot implica fanii şi prin propriile canale social media, iar DNLS powered by VCO organizează chiar şi o conferinţă de presă digitală după fiecare cursă. Un număr tot mai mare de competiţii majore în care BMW Motorsport este reprezentat au propriile campionate digitale. Acestea include Campionatul FIA Formula E ABB şi IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -spot_img
15,357FaniÎmi place
700CititoriConectați-vă
1,110AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -spot_img
- Partener – GT Auto Club Sportiv -spot_img

Parteneri Autostiri