Alex. Filip și Bogdan Iancu – Final în puncte la ultima participare din 2014 în Campionatul European de Raliuri
Alex. Filip și Bogdan Iancu au terminat în top opt în Rallye International du Valais, ultima etapă din programul european pe 2014. După cele trei participări în ERC, Alex. Filip și Bogdan Iancu au adunat 31 de puncte și ocupă poziția a 17-a în clasamentulul general 2WD din cele 80 de echipaje care au punctat pana acum.
După cele două titluri la două roți motrice câștigate pe specialele din România, Alex. Filip și Bogdan Iancu au pus la punct un program în Campionatul European de Raliuri care a cuprins etapele din Grecia, pe asfalt si macadam, Cehia și Elveția, pe asfalt. “Mi-am dorit mult să concurez în Rallye International du Valais după ce am văzut rezumatul acestei etape anul trecut la Eurosport. Mi-am îndeplinit un vis și sunt fericit că am ajuns la sosire într-un raliu extrem de dificil”, a spus Alex Filip, citat de Autostiri.ro.
260 kilometri și 19 probe speciale dintre care 11 distincte. În plus, peste 12% din suprafață a fost pe macadam pe care s-a mers cu mașina în configurație de asfalt. Acestea sunt pe scurt detaliile despre etapa din Elveția. “A fost cel mai lung raliu la care am participat pânâ acum. A fost un raliu cu probe în urcare, în coborâre, cu viraje înguste, dar și porțiuni foarte rapide prin tunele. Am avut o probă de peste 32 kilometri, cea mai lunga din Campionatul European din acest an și am mers pe macadam cu setări de asfalt. Am învățat enorm de multe lucruri în acest sezon și nu regret nicio secundă alegerea făcută”, a continuat Alex Filip, potrivit Autostiri.ro.
Cu o concurenta puternica la clasa 2WD, cu 48 de echipaje pe lista de start, Alex. Filip si Bogdan Iancu si-au propus sa termine in top 10 la finalul celor trei zile de concurs. Echipajul romanesc a inceput etapa din Elvetia cu un ritm bun pe care l-a pastrat pe toata durata competitiei. “Ritmul nostru a fost mult mai bun decat in Cehia si ma bucur ca am reusit sa fim rapizi pe probe complet noi dupa doar doua treceri de recunoastere si asta la o viteza limitata la 60 km/h, iar una chiar pe jos, cum a fost cazul specialei Caserne. Am terminat probe cu timpi de top 5 și sunt mândru că am reușit să termin în puncte ultima etapă din sezonul european”, a spus Alex Filip, citat de Autostiri.ro.
În 2014, Alex. Filip și Bogdan Iancu au luat startul în etapele din Grecia, Cehia și Elveția cu modelul Renault Clio R3 preparat de Colina Motorsport. “Am avut la dispoziție o mașină pregătită perfect și nu am avut nicio problemă tehnică în acest sezon. Le mulțumesc celor de la Colina Motorsport pentru asta, dar și prietenilor de la Napoca Rally Academy pentru sprijinul acordat in incursiunea noastra europeana. Îl felicit pe Florin Tincescu pentru primele puncte obținute in Elvetia în clasamentul juniorilor. De asemenea le mulțumesc partenerilor noștri fără care nu am fi putut concura în ERC și sunt sigur că vom continua toate parteneriatele și în sezoanele viitoare”, a adăugat Alex. Filip, citat de Autostiri.ro.
Pentru dublul campion național la 2WD urmează o perioadă departe de probele speciale, dar la fel de interesantă și plină de provocări. “Îmi doresc să găsim resursele necesare și să continuăm programul european în 2015 cu noul Renault Clio R3 Turbo. Sunt mândru că anul acesta am participat alături de cei mai buni piloți din Europa în ERC și vreau să continui această experiență”, a concluzionat Alex. Filip, conform Autostiri.ro.
Alex. Filip si Bogdan Iancu sunt sustinuti in 2014 de Orange, BCR Leasing, Renault, Michelin si Mobil 1 prin Star Lubricants, de partenerii media Intact Media Group si sportsbusiness.ro si de partenerii tehnici Certina prin B&B Collection, PowerBar, Felt bicycles, Hotel Hilton Sibiu, Nespresso, Ludicass Traduceri, Automobil Clubul Roman si Colina Motorsport.
Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro