spot_img

Raliul Iasului Cotnari: obiective indeplinite pentru Raspopa si Grigoriu

Adi Raspopa@Raliul Iasului 2014
Adi Raspopa@Raliul Iasului 2014

Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu au luat startul la Raliul Iasului in weekendul care tocmai s-a incheiat din postura de campioni nationali ai clasamentului automobilelor cu 2 Roti Motrice. Fara o concurenta pe masura nivelului impus de cei doi, Adi si Catalin si-au propus sa depaseasca mai multe echipaje de la clasele superioare si sa obtina o noua clasare in top 10 al clasamentului general, obiective pe care si le-au indeplinit din plin la Raliul Iasului 2014.

Configuratia probelor speciale de la Iasi a fost una dezavantajoasa pentru masinile cu tractiune pe o singura punte. Pe specialele Dobrovat si Cioca Boca am pierdut secunde pretioase in lupta cu masinile cu tractiune integrala, cele doua probe fiind in urcare si cu mult pietris. Chiar si asa, dupa prima zi de concurs, aveam un avans de vreo 15 secunde fata de echipajele pe care ne propusesem sa le intrecem, gratie unei evolutii foarte bune pe care am avut-o pe proba Madarjac.explica Adi Raspopa la finalul zilei de vineri de la Raliul Iasului, citat de Autostiri.ro.

Din pacate, la aceasta etapa, praful de pe probele speciale a incomodat majoritatea echipajelor, reprezentand o reala problema a primei zile de concurs. „Consider ca directorul sportiv putea sa reactioneze mai repede si sa mareasca timpul de start la 3 minute intre masini imediat dupa prima speciala, cand majoritatea concurentilor i-am solicitat acest lucru. A fost deosebit de riscant sa evoluam in astfel de conditii si nu putine au fost datile cand efectiv ne-am oprit pentru ca nu vedeam la doi metri in fata. De altfel, nu a fost oportuna nici decizia organizatorului de a alege ca partea finala a specialei Dobrovat, in coborare, sa se termine pe asfalt, unde pneurile de macadam s-au deteriorat destul de rau, mai ales ca mai urmau alte probe pe care trebuia sa le parcurgem cu aceleasi pneuridetalia Adi Raspopa lucrurile care nu au fost pe placul sau la Iasi, potrivit Autostiri.ro.

Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu au luat startul la Raliul Iasului in weekendul care tocmai s-a incheiat din postura de campioni nationali ai clasamentului automobilelor cu 2 Roti Motrice. Fara o concurenta pe masura nivelului impus de cei doi, Adi si Catalin si-au propus sa depaseasca mai multe echipaje de la clasele superioare si sa obtina o noua clasare in top 10 al clasamentului general, obiective pe care si le-au indeplinit din plin la Raliul Iasului 2014.

Configuratia probelor speciale de la Iasi a fost una dezavantajoasa pentru masinile cu tractiune pe o singura punte. Pe specialele Dobrovat si Cioca Boca am pierdut secunde pretioase in lupta cu masinile cu tractiune integrala, cele doua probe fiind in urcare si cu mult pietris. Chiar si asa, dupa prima zi de concurs, aveam un avans de vreo 15 secunde fata de echipajele pe care ne propusesem sa le intrecem, gratie unei evolutii foarte bune pe care am avut-o pe proba Madarjac.explica Adi Raspopa la finalul zilei de vineri de la Raliul Iasului,citat de Autostiri.ro.

Din pacate, la aceasta etapa, praful de pe probele speciale a incomodat majoritatea echipajelor, reprezentand o reala problema a primei zile de concurs. „Consider ca directorul sportiv putea sa reactioneze mai repede si sa mareasca timpul de start la 3 minute intre masini imediat dupa prima speciala, cand majoritatea concurentilor i-am solicitat acest lucru. A fost deosebit de riscant sa evoluam in astfel de conditii si nu putine au fost datile cand efectiv ne-am oprit pentru ca nu vedeam la doi metri in fata. De altfel, nu a fost oportuna nici decizia organizatorului de a alege ca partea finala a specialei Dobrovat, in coborare, sa se termine pe asfalt, unde pneurile de macadam s-au deteriorat destul de rau, mai ales ca mai urmau alte probe pe care trebuia sa le parcurgem cu aceleasi pneuridetalia Adi Raspopa lucrurile care nu au fost pe placul sau la Iasi,  potrivit Autostiri.ro.

In cea de-a doua zi, desi am atacat pe prima bucla, am constatat ca nu ne apropiam foarte mult de locurile din fata, asa ca am decis sa nu mai fortam pentru ca puteam castiga maxim o pozitie. Un loc zece in clasamentul general al etapei si victoria la 2 Roti Motrice inseamna ca ne-am atins obiectivele si la Iasi, astfel ca am plecat foarte multumiti.”a adaugat si Catalin Grigoriu, copilotul lui Adrian Raspopa, conform Autostiri.ro.

La Raliul Iasului a luat startul si Tapio Laukkanen, managerul sportiv al echipajului bacauan format din Adi Raspopa si Catalin Grigoriu, care s-a clasat pe locul al treilea in clasamentul general.

Pentru noi nu au fost o surpriza timpii realizati de Tapio pe specialele de la Iasi. Ne asteptam la un rezultat bun si daca nu ar fi facut o alegere neinspirata a pneurilor in prima zi si ar fi fost ferit de probleme tehnice sambata, cu siguranta ca ar fi putut castiga etapa, asa cum a facut-o si in 2008. A demonstrat din nou, daca mai era nevoie, ca este un pilot foarte rapid si ma bucur foarte mult ca l-am ales ca manager sportiv al echipajului nostrua mai mentionat Adi Raspopa, citat de Autostiri.ro.

Echipajul Adrian Raspopa/ Catalin Grigoriu este sustinut in sezonul 2014 al Campionatului National de Raliuri de partenerii prinicpali Gazprom Petrol Stations, Popasul Trebes, Comfert, Dedeman, Pambac, Simba si partenerii tehnici Omniasig, Sky Wellness, Mere de Itesti si GoPro.

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Credit foto: RallyPhoto.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,333FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,460AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri