Premieră: Microsoft la Frankfurt Motor Show (IAA)

| 12 septembrie 2019 | 0 Comments

Anul acesta – pentru prima dată – Microsoft participă la Frankfurt Motor Show (IAA) pentru a prezenta viziunea companiei asupra colaborării cu industria auto. Microsoft susține industria auto cu servicii de cloud inteligent, edge, IoT și AI, oferind sprijin companiilor din industrie pentru a-și dezvolta și extinde capacitățile digitale. Se dorește astfel crearea contextului favorabil pentru ca jucătorii mici din industria auto să devină furnizori de servicii de mobilitate inteligentă.

“La Microsoft, încercăm să armonizăm angajamentele față de clienți la rețeaua extinsă de parteneri la nivel global, pentru a susține succesul lor în următoarele cinci segmente: soluții de vehicule conectate, dezvoltarea condusului autonom, soluții de mobilitate inteligentă, marketing, vânzări și servicii conectate, precum și producție și lanț de aprovizionare inteligente”, menționează Aditya Sharma, Program Manager, Microsoft, în articolul publicat pe blogul Microsoft For Startups.

La Frankfurt Motor Show (IAA), au fost prezentate noutăți care se înscriu în cele trei principii cheie ale strategiei Microsoft pentru industria auto: încheierea de parteneriate în întreaga industrie, asigurarea clienților că ei sunt cei care dețin datele și oferirea de sprijin companiile auto pentru a genera experiențe unice de brand.

1. Încurajarea soluțiilor de vehicule conectate

Eforturile companiei în materie de vehicule conectate se regăsesc în platforma Microsoft Connected Vehicle Platform (MCVP). Aceasta îmbină serviciile avansate de cloud și edge computing cu o rețea puternică de parteneri, astfel încât companiile auto să poată construi soluții de condus conectate, care cuprind de la experiențe in-vehicle și condus autonom la servicii de predicție și conectivitate. Pe lângă parteneriatele cu Volkswagen și Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, noii parteneri utilizează MCVP pentru mai multe beneficii:
• Platforma webOS Auto de la LG Electronics oferă un sistem de operare in-vehicle, container-capable, care introduce ecosistemul de aplicații terțe (creat pentru televizoarele premium) în experiența in-vehicle. webOS Auto acceptă mediul de rulare bazat pe container al MCVP și poate fi o parte importantă a experiențelor moderne in-vehicle.
• Faurecia folosește MCVP pentru a crea servicii disruptive, conectate și personalizate, pentru a reinventa experiența la bord a șoferilor.
• Cubic Telecom este un furnizor principal de software pentru gestionarea conectivității în industria auto și IoT la nivel global. Cubic Telecom se află printre primii parteneri care aduc în MCVP o conectivitate perfectă ca ofertă de serviciu de bază pentru o piață globală.

De asemenea, Microsoft Azure Virtual Assistant Solution Accelerator simplifică crearea de asistenți de bord, pentru a se adapta nevoilor brandului și clienților.

2. Accelerarea dezvoltării funcției de condus autonom

Microsoft sprijină producătorii de autovehicule, distribuitorii și furnizorii de servicii de mobilitate pentru a accelera livrarea de soluții de condus autonom care oferă experiențe de condus sigure, confortabile și personalizate. Acest lucru este realizat printr-o serie de servicii cloud, edge, IoT și AI și un ecosistem deschis de parteneri, care permite dezvoltarea colaborativă între companii.

Prin această abordare, Microsoft susține companii de toate dimensiunile, de la întreprinderi mari, cum ar fi Audi, care folosesc Microsoft Azure pentru a crea simulări folosind aceste volume mari de date, la întreprinderi mici și mijlocii, dar și startup-uri.

Anul acesta, în standul Microsoft de la IAA, Bosch, FEV, Intempora și Applied Intuition își prezintă soluțiile de condus autonom.

• FEV depășește principala provocare de a valida funcțiile de condus autonom cu un sistem de gestionare și evaluare a datelor dezvoltat intern, care utilizează Microsoft Azure.
• Intempora a dezvăluit recent IVS (Intempora Validation Suite) – un nou toolchain de dezvoltare software pentru testarea, pregătirea, benchmarking-ul și validarea algoritmilor ADAS (Advanced Driver and Assistance Systems) și HAD (Highly Automated Driving).
• Applied Intuition le furnizează echipelor de inginerie și dezvoltare de produse un software care aduce autonomia pe piață mai rapid, mai sigur și mai ușor.

3. Stimularea creării de soluții de mobilitate inteligentă

Serviciile de mapare și navigare inteligentă sunt esențiale pentru crearea de soluții de mobilitate inteligentă. De aceea, Microsoft colaborează cu companii precum TomTom și Moovit.
• TomTom își integrează serviciile de informații de navigație, cum ar fi HD Maps și Traffic, ca servicii bazate pe containere pentru utilizare în MCVP, astfel încât alte servicii in-vehicle, inclusiv condusul autonom, să poată profita de contextul suplimentar al locației.
• TomTom și Moovit colaborează cu Microsoft pentru un planificator de călătorie multimodal cuprinzător, care utilizează Azure Maps.
• Folosind Azure Maps, aplicația de mobilitate urbană Moovit ajută și persoanele cu dizabilități să călătorească cu încredere. Acest proiect susține obiectivul Microsoft de a face tehnologia accesibilă tuturor, favorizând incluziunea și utilizarea tehnologiei, astfel încât fiecare persoană să poată beneficia de inovații tehnologice.

4. Încurajarea soluțiilor de marketing, vânzări și servicii conectate

Cu Microsoft Business Applications, partenerii auto, furnizorii și comercianții pot dezvolta noi informații despre clienți și pot crea experiențe de tip omnichannel. Cu Microsoft Automotive Accelerator, companiile auto pot planifica programări și servicii auto, facilitate prin comunicări proactive.

Alți parteneri Microsoft prezenți la IAA sunt Annata, Adobe și Daimler:

• Annata folosește Acceleratorul auto dezvoltat de Microsoft pentru a ajuta companiile auto, astfel încât companiile de echipamente să facă față provocărilor din segmentul business, profitând în același timp de noi oportunități pe piață.
• Parteneriatul și integrările strategice ale Adobe și Microsoft permit o soluție de gestionare a experienței clientului de tip end-to-end pentru crearea de experiență, marketing, publicitate, analiză și comerț.
• Daimler a lansat eXtollo, noua platformă cloud a companiei pentru volume mari de date și analize avansate. Platforma utilizează Azure Key Vault, un serviciu care protejează informațiile confidențiale și cheile de criptare, incluzând certificate, șiruri de conexiuni și parole.

5. Furnizarea de servicii pentru crearea unui lanț de aprovizionare inteligent

Stimularea transformării digitale end-to-end necesită un lanț de aprovizionare digital integrat – de la fabrică și magazin până la livrarea către clientul final. Microsoft lucrează cu Icertis, BMW și nu numai pentru a construi un lanț de aprovizionare inteligent:

• Icertis Contract Management rulează nativ pe Microsoft Azure și se integrează perfect cu Office 365, Teams și Dynamics 365, astfel încât clienții să-și poată extinde beneficiile investițiilor în tehnologia Microsoft.
• BMW și Microsoft continuă să dezvolte platforma Open Manufacturing pentru a le permite producătorilor industriali să colaboreze pentru a descompune depozitele de date și a depăși provocările unor sisteme complexe, pentru care există drept de proprietate, care încetinesc optimizarea producției.


Tags: , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Grilă de start spectaculoasă la Trofeul Unicredit Leasing powered by Opel

Piloți din topul clasamentelor de super rally se reunesc sâmbătă, 26 octombrie, la București pentru etapa finală a Campionatului Național...

Închide