Sezonul al patrulea din Campionatul FIA Formula E ABB s-a încheiat cu două curse desfăşurate în New York City (SUA). Echipa MS&AD Andretti Formula E a ratat de puţin o clasare în puncte în finala ce a făcut parte din Qatar Airways New York City E-Prix. Stéphane Sarrazin (Franţa) a încheiat cursa de duminică pe locul al 12-lea, aceeaşi poziţie pe care a ocupat-o şi în manşa de sâmbătă. Pilotul oficial BMW António Félix da Costa (Portugalia) a trecut linia de sosire pe locurile al 11-lea şi al 15-lea. Duminică, după o cursă de urmărire foarte bună, el a urcat până în zona punctelor, doar că o penalizare primită pentru provocarea unei coliziuni l-a retrogradat în clasament.
În cel de-al cincilea sezon, care va începe în Arabia Saudită la 15 decembrie 2018, BMW şi Formula E vor intra împreună într-o nouă eră. Odată cu introducerea unui monopostului Gen2, mai puternic şi mai eficient, BMW va intra în competiţie ca echipă oficială.
Reacţii după New York City E-Prix
Jens Marquardt (director BMW Motorsport): Privind spre sezonul al cincilea, o nouă eră începe pentru BMW şi Formula E după finalul acestei stagiuni. Pregătirile noastre pentru intrarea în competiţie ca echipă oficială, alături de maşina Gen2, se desfăşoară la turaţie maximă. Aştept cu nerăbdare să văd maşina noastră în teste pe parcursul lunilor următoare şi la prima sa cursă în decembrie. În calitate de „Official Vehicle Partner”, BMW a fost alături de Formula E încă de la început şi a crezut mereu în succesul acestui campionat. Acum, facem următorul pas împreună.
António Félix da Costa (#28 Andretti ATEC-003): În primul rând, aş vrea să-mi cer scuze faţă de Luca Filippi. Accidentul din cursa a doua a fost din vina mea. Am luat piciorul de pe acceleraţie foarte devreme pentru a economisi energiei şi nu mi-am dat seama de atacul lui. Privind retrospectiv asupra acestui sezon, trebuie să recunosc că am învăţat multe. Din perspectiva BMW Motorsport, acest lucru a fost principalul obiectiv în pregătirea intrării oficiale în sezonul al cincilea. Am avut câteva curse în care am fost rapizi şi ne-am fi putut clasa mai sus, dar, per total, nu am avut întregul pachet pentru a obţine rezultatele pe care, ca pilot, mi-ar fi plăcut să le obţinem.
Stéphane Sarrazin (#27 Andretti ATEC-003): Cursele au fost lungi în acest week-end. Din păcate, nu a fost suficient pentru a obţine puncte. Pe pista udă de duminică, am văzut că suntem rapizi, dar gestiunea energiei nu a fost suficient de eficientă pentru a avea acelaşi ritm ca cei din frunte pe întreaga distanţă a cursei.
Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro