spot_img

Model de camuflaj atractiv cu elemente tradiţionale pentru BMW M Hybrid V8

Înaintea fazei de teste pentru prototipul LMDh destinat sezonului 2023 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship, BMW M Motorsport anunţă numele, designul şi un model de camuflaj atractiv pentru maşină. BMW M Hybrid V8 va avea un aspect proiectat de BMW Group Designworks şi omagiază istoria BMW M Motorsport în America de Nord, definind în acelaşi timp un viitor hibrid electric dinamic.

Informaţia-cheie pentru fani este că prototipul este clar recunoscut ca o maşină BMW M.

Acest mesaj este reluat de Franciscus van Meel, director executiv al BMW M GmbH: „Cea mai critică sarcină şi cea mai mare provocare pentru echipa de proiectare din programul LMDh a fost că prototipul trebuie să fie clar recunoscut ca maşină BMW M Motorsport. Şi pot să spun asta tuturor fanilor, o singură privire este suficientă pentru a confirma că BMW M Hybrid V8 este un BMW. Poartă în mod clar genele BMW M. Îmi place, de asemenea, modelul de camuflaj, cu referinţele sale la marea istorie a mărcii în America de Nord. Felicitări departamentelor de design şi aerodinamică de la BMW M Motorsport şi Dallara pentru munca lor extraordinară. Abia aştept să văd BMW M Hybrid V8 pe circuit în curând.”

Semnul distinctiv al designului pentru BMW M Hybrid V8 este grila lată. În plus, se mândreşte cu elemente de design tipic BMW M, cum ar fi logo-ul pentru a 50-a aniversare de pe capotă, lumini BMW duble simbolice, lateralul dinamic al caroseriei, grafica geamurilor cu curbă Hofmeister, oglinzile „cârlig” M şi stopurile.

Modelul de camuflaj în care BMW M Hybrid V8 îşi va finaliza testele conţine multe elemente din cinci decenii de istorie a curselor auto din America de Nord. Imaginile maşinilor de curse emblematice – BMW 3.0 CSL din 1976, BMW M1/C din 1981, BMW 320i Turbo din 1978, BMW GTP din 1986, BMW M3 E36 GTS-2, BMW Z4 GTLM şi BMW M8 GTE – creează un mozaic grafic care ascunde forma BMW M Hybrid V8 pentru a menţine IP competitivă în timpul testării de dezvoltare.

„Misiunea echipei mele a fost să facă BMW M Hybrid V8 să arate ca un BMW şi să profite de orice oportunitate pentru a-l face să funcţioneze ca unul pe circuit”, a declarat Michael Scully, directorul BMW Group Designworks Global Automotive, citat de autostiri.ro. „Designul îşi are rădăcinile în ADN-ul BMW de performanţă clară şi eficientă, iar caracterul îndrăzneţ şi hotărât al exteriorului invocă măiestria BMW în ceea ce priveşte puterea turbo, acum unită cu un sistem de propulsie electric hibrid optimizat. Modelul de camuflaj sărbătoreşte 50 de ani de M prin omagierea maşinilor măreţe din istoria povestită a BMW în cursele IMSA, în timp ce ascunde în mod unic geometria şi tehnologiile exterioare de avangardă ale BMW M Hybrid V8 în timpul fazei critice de dezvoltare pe circuit a proiectului. Dacă te uiţi cu atenţie, vei descoperi mai mulţi câştigători ai cursei de 24 de ore Daytona, precum şi prima maşină IMSA GTP construită special din 1981, BMW M1/C. După acest camuflaj va urma un model oficial care exemplifică dinamismul şi entuziasmul competiţiei cu propulsie electrică hibrid.”

Video: YouTube

Sursa si imagini: comunicat transmis autostiri.ro

 

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -spot_img
15,357FaniÎmi place
699CititoriConectați-vă
1,130AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -spot_img
- Partener – GT Auto Club Sportiv -spot_img

Parteneri Autostiri