spot_img

Mercedes-Benz la TecForum 2015

Soluții de carosare și suprastructuri pentru Clasa V, Citan, Vito și Sprinter

  • Specialiștii în carosare și configurări au lărgit gama de modele realizate direct în fabrică.
  • Centrul de Carosări validează și recomandă soluțiile de transformare.
  • TecForum 2015: aproximativ 40 de soluții pentru carosare și suprastructuri de la specialiști din 8 țări.
  • Mai mult, din 2016, modelele Citan si Clasa V vor veni cu noi sisteme de asistare la conducere pentru persoanele cu dizabilități.

Chiar dacă Clasa V, Citan și Vito sunt disponibile într-o gamă variată de echipări, când vorbim de pachetele de echipare, Mercedes-Benz nu este în măsură să îndeplinească chiar fiecare dorință a clienților direct din fabrică. Proiectele speciale necesită soluții personalizate – acestea sunt oferite de Centrul de Carosări Mercedes-Benz Vans și de specialiștii săi din diferite industrii. La TecForum Clever Bodybuilder Solutions 2015, Mercedes-Benz a prezentat aproximativ 40 de soluții personalizate de carosare și suprastructuri. De asemenea, au fost expuse pentru prima dată modele ce au integrat sistemul de asistență la conducere pentru persoanele cu dizabilități, disponibil din 2016.

Specialiștii în suprastructuri și transformări au lărgit gama de modele realizate direct din fabrică

Toate configurațiile de caroserie, masă și asistență la conducere oferite de Clasa V, Citan, Vito și Sprinter pentru toate modelele din gamă însumează mii de variante disponibile. Astfel, a rezultat o gamă extinsă de autovehicule comerciale ușoare și autovehicule multifuncționale cu dimensiuni cuprinse între 4 și peste 7 metri lungime și cu o masă maximă admisă de la 1.8 la 5 tone, cu tracțiune față, spate și tracțiune integrală, cu motorizare diesel, pe benzină și gaz natural, precum și cu transmisie manuală și automată. Gama acoperă majoritatea situațiilor de transport de bunuri și de pasageri întâlnite în acest segment.

Modelele expuse acoperă întreg spectrul de accesorizări, de la o amenajare a spațiului de lucru până la o rulotă, convertibilă într-un vehicul cu trei axe, cu tracțiune integrală, pâna la un microbuz și un autovehicul pentru transport înghețată. Această necesitate este completată de producătorii de componenete auto specializate și soluții de configurare din Germania, dar și Europa și alte țări. La nivel global, aproximativ 50% din autovehiculele Sprinter nou înregistrate sunt carosate sau transformate. Rata de carosare pentru Vito este de aproximativ 25%, iar pentru modelul Citan, de 20%.

Centrul de Carosări Mercedes-Benz validează și recomandă soluțiile de transformare

Centrul de Carosări Mercedes-Benz – abreviat Centrul BB – a dezvoltat o gamă diversă de modele de carosări și suprastructuri pentru clienți, în colaborare cu partenerii autorizați. Flotele Van Solutions sunt îndeosebi căutate, datorită faptului că reprezintă produse și soluții foarte specializate furnizate de Mercedes-Benz, adaptabile unei varietăți de segmente. Aceste soluții pot fi cuprinse într-o singură factură, ce include vânzarea, partea de service, garanții și asigurări.

VanPartners sunt carosieri autorizați, care comercializează carosări și suprastructuri la nivel internațional. Astfel, specialiștii în carosări și suprastructuri sunt partenerii de afaceri pentru clienții Mercedes-Benz. Pentru mai multe informații, clienții pot accesa site-ul www.vanpartener.com, unde vor găsi oferte curente, disponibile în 11 limbi, precum și contactele furnizorilor. Aproximativ 350 de modele de caroserie și soluții de configurare sunt listate pe portalul de informații.

Cei patru carosieri autorizați în România pentru autovehicule comerciale ușoare sunt Cento Service, Termoport, Dypety și Hiarom.

TecForum 2015: aproximativ 40 de soluții de carosare din 8 țări

Mercedes-Benz Vans a prezentat în cadrul târgului TecForum 2015 aproximativ 40 de modele de carosare și suprastructuri din șapte țări europene și din Statele Unite ale Americii. Expoziția a prezentat întrega gamă de modele, de la o conversie într-un vehicul cu 3 axe cu tracțiune integrala la un microbuz și un autovehicul pentru transport înghețată.

Autovehiculele au fost expuse în șapte zone separate pe domenii de utilizare: autovehicule de intervenții în caz de urgență, autovehicule frigorifice, autovehicule de transport persoane, autovehicule de camping, autovehicule pentru ateliere și construcții, autovehicule cu alte destinații și autovehicule pentru persoane cu mobilitate redusă.

Din 2016, persoanele cu dizabilități vor beneficia de asistență la conducere pentru modelele Citan și Clasa V

De asemenea, în cadrul TecForum, Mercedes-Benz Vans a adus în prim plan sistemele de asistare la condus disponibile pentru persoanele cu dizabilități. Începând de anul viitor, atât modelul Citan, cât și Clasa V vor avea instalate sisteme de asistare pentru condus pentru persoanele cu dizabilități.

De la volane ce încorporează un mâner rotativ de control pentru accelerare și frânare, până la un mâner multifuncțional ce acționează ca o unitate de control prin radio a luminilor, semnalizatoarelor și ștergătoarelor, aceste instrumente de asistare sunt capabile să vină în întâmpinarea persoanelor cu diverse dizabilități. Autovehiculul și gama de echipamente sunt fabricate de același producător: kitul dedicat persoanelor cu dizabilități este instalat la Mercedes-Benz Modification Center din fabrica Sindelfingen. Acesta beneficiază de aceleași condiții de garanție precum cele oferite autovehiculului. Alte modificări pot fi efectuate de către partenerii autorizați.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,264FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,640AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -

Parteneri Autostiri