Pe 23 mai 1940, Maserati sărbătorea patru victorii la rând în celebra competiție Targa Florio. O mașină fabricată sub semnul Tridentului trecea prima linia de sosire a prestigioasei curse siciliene, pentru al patrulea an consecutiv. Pilotul campion a fost Luigi (Gigi) Villoresi, la volanul unui Maserati Tipo 4CL.
Pentru a sărbători 80 de ani de la istorica victorie, Maserati se întoarce în Sicilia cu un prototip MC20, pe drumurile unde s-a scris povestea Targa Florio, cu o vizită la celebrele standuri Floriopoli.
Dezvoltarea noului supercar Maserati continuă astfel cu teste în diferite condiții de utilizare, cu scopul de a aduna date și informații pentru reglajele finale. După prima serie de teste efectuate cu ajutorul simulatorului dinamic de la Maserati Innovation Lab din Modena, acum se fac teste de drum și de circuit.
MC20 marchează începutul unei noi ere pentru marca italiană atât din punct de vedere al design-ului, cât și al tehnologiei; este, de asemenea, primul model care adoptă un motor 100% proiectat, dezvoltat și produs de Maserati.
Cu noul MC20, care va fi lansat în luna septembrie a acestui an, producătorul din Modena își propune să sublinieze tradiția sa sportivă și să revină la rolul de lider pe circuit, după cel mai recent campionat mondial câștigat în 2010 cu o altă mașină extraordinară, MC12 .
Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro