spot_img

IRC. Ziua I – Kopecky la conducere

Jan Kopecký conduce o lupta extrem de interesanta alaturi de alti 3 piloti foarte puternici, Hanninen, Bouffier si Loix.

Eroul local, Kopecky a preluat conducerea in clasamentul general chiar in speciala a doua a acestui raliu, dupa care s-construit avansul secunda cu secunda. La finalul zilei el avand un avantaj de doar 22.9 secunde fata de locul 4.

Primul pilot care i-a pus probleme cehului a fost Andreas Mikkelsen care din pacate a spart un pneu in speciala cu numarul 3. „Sutem multumiti cu ritmul pe care il avem pana acum, insa este foarte frustrant sa te alegi cu o pana de cauciuc in momentul in care toate mergeau bine. Nu am nici cea mai mica idee cum am spart pneul, am fost surprins. Nu am lovit nimic pe traseu, ne-am trezit pur si simplu ca avem pana, iar pentru ca mai aveam destul de parcurs din proba am considerat ca este mai bine sa ne oprim si sa schimbam roata.” este declaratia norvegianului Mikkelsen.

Dupa cea a castigat superspeciala din deschiderea raliului, Hanninen nu a inceput foarte bine prima zi de concurs, insa el a efectuat ceva modificari la suspensia spate a Skodei sale in sesiunea de service din mijlocul primei zile si a revenit in batalia pentru victorie. Cu toate acestea si el a suferit o pana in ultima speciala a zilei permitandu-i lui Loix sa se apropie amenintator.

Belgianul, Freddy Loix, la volanul masinii BFO-ŠKODA Rally Team, s-a chinuit deasemenea in prima parte a zilei din cauza alegerii unor pneuri de compozitie moale. Petru partea a doua a zilei, „Fast” Freddy a ales pneuri de compozitie tare, lucru ce l-a ajutat sa evolueze foarte bine pe a doua trecere, el declarand la final ca a mers la maxim.

Ocupantul locului 4 in clasamentul general, Bryan Bouffier a avut o zi fara incidente, el mergand la siguranta. Francezul este cel mai bine clasat pilot Peugeot si este foarte posibil ca astazi sa atece prima pozitie. „Masina este setata perfect, am incercat sa fortez putin insa nu este usor sa ti pasul cu cei din fata. Raliul nu s-a terminat si voi da tot ce am mai bun in ultima zi.”

Thierry Neuville, care se afla la a doua participare aici la Zlin, nu a impresionat in specialele de ieri. Combinand lipsa de incredere, dictarea si set-up-ul masinii a rezultat o iesire in decor destul de periculoasa in speciala cu numarul 7 culcand la pamant mai multi arbusti de pe marginea traseului.

Pentru astazi sunt programate ultimele 6 speciale ale acestui raliu, iar rezultatul final ramane deschis  pentru moment.

1 Jan Kopecký/Petr Starý (ŠKODA Fabia S2000) 1h14m28.0s
2 Juho Hänninen/Mikko Markkula (ŠKODA Fabia S2000) +19.7s
3 Freddy Loix/Frédéric Miclotte (ŠKODA Fabia S2000) +19.7s
4 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) +23.4s
5 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Peugeot 207 S2000) +1m51.3s
6 Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (ŠKODA Fabia S2000) +2m09.5s
7 Toni Gardemeister/Tapio Suominen (ŠKODA Fabia S2000) +2m25.5s
8 Craig Breen/Gareth Roberts (M-Sport Ford Fiesta S2000) +2m32.1s
9 Roman Kresta/Petr Gross (ŠKODA Fabia S2000) +2m46.0s
10 PG Andersson/Emil Axelsson (PROTON Satria Neo S2000) +2m50.2s

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,322FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,540AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri