spot_img

Georgi Andonov și Jordanka Andonova au câștigat Transylvania Classic 2022

După trei zile de poveste pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu, echipajul bulgar Georgi Andonov și Jordanka Andonova a reușit să câștige ediția din 2022 a raliului de regularitate Transylvania Classic, competiție înscrisă și în calendarul Federației Internaționale a Vehiculelor Istorice (FIVA).

A fost un raliu ca o vacanță în acest weekend pentru cele 84 de echipaje care au luat startul în raliul de regularitate Transylvania Classic, o competiție dedicată mașinilor clasice, young-timer și electrice, 57 dintre ele fiind în categoria clasice și young-timer și 27 în categoria electrice.

După peste 400 de kilometri parcurși și 11 probe speciale specifice competițiilor de regularitate, Georgi Andonov și Jordanka Andonova au reușit să câștige în premieră competiția de la Sibiu.

Echipajul bulgar a luat startul cu un model Mercedes-Benz 200E (1990) și a adunat în total doar 54,1 puncte de penalizare. Georgi Andonov și Jordanka Andonova au luat startul și la ediția din 2021 când au terminat pe locul secund în clasamentul general, acesta fiind al doilea an consecutiv când competiția de la Sibiu este câștigată de un echipaj străin.

Lupta pentru locurile de pe podium a fost extrem de strânsă pe locul secund clasându-se echipajul Daniel Pavel și Victor Pavel (BMW 3.0 CSI) cu un total de 57 de puncte de penalizare. Pe locul 3 în ierarhia generală au urcat Robert Apostolescu și David Apostolescu, care au adunat 73 de puncte de penalizare.

La categoria CLASICE singura diferență față de podiumul clasamentului general a fost clasarea pe trei a echipajului Marius Șerbănescu și Cristian Popa care a concurat cu un Mercedes-Benz 300 SL (1987) și care a adunat 117,1 puncte de penalizare.

La categoria YOUNGTIMER s-a impus în premieră echipajul Robert Apostolescu / David Apostolescu cu un BMW X4 (2015), echipaj care a terminat pe locul trei la general. Podiumul a fost completat de echipajul bulgar Dimitar Nenov / Stanislava Ilieva pe un model Dacia Duster (2019) și de Ștefan Bârlea / Alexandru Crăciun cu un BMW 318 (1997).

Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au fost câștigătorii ediției din 2021 la general, anul acesta ei impunându-se doar în cadrul Cupei Dacia. Echipajul bulgar a fost urmat în clasament de Caius Tomiță și Georgeta Tomiță care au concurat pe o Dacia 1310 din 1986 și de Mihai Maier cu Ștefan Plămădială pe un model Dacia 1300 din 1973.

În categoria Ladies Trophy, unde punctează echipajele complet feminine, Cristiana Oprea și Alexia Parteni (Porsche Taycan) a fost pe prima poziție, podiumul fiind completat de Delia Haută și Alina Marinescu (BMW Z3 – 1997) și Ioana Radu ș Norina Sasu (BMW 325 – 1991).

Dan Siminie (Ford A – 1929) la categoria C, Emil Mitranovici (Mercedes Benz – 1951) la categoria E, Daniel Bachmann / Leonard Bachmann (Mercedes-Benz 280 SL – 1968) la categoria F, Daniel Pavel / Victor Pavel (BMW 3.0 CSI – 1973) la categoria G și Georgi Andonov / Jordanka Andonova (Mercedes-Benz 200E – 1990) la categoria Hau fost echipajele care s-au impus la categoria specifică anului de fabricație al mașinii cu care au luat startul. Marius Șerbănescu și Cristian Popa au primit Trofeul Transfăgărășan, fiind echipajul cu cele mai puține puncte de penalizare pe această probă specială.

Premiul special pentru mașina cu cea mai mică cilindree din concurs (595 cmc) s-a acordat echipajului Peter Tamas-Lupui / Anett-Cecilia Nagy care au luat startul cu un Trabant 601 (1990), iar cel mai tânăr participant a fost copilotul Ștefan Alexandru Niculae (13 ani).

Sursa si imagine (credit foto neprecizat): comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- MetalShow 2022 -
- FII CALM LA VOLAN -
15,161FaniÎmi place
702CititoriConectați-vă
1,180AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Partener – GT Auto Club Sportiv -

Parteneri Autostiri