Peugeot îşi consolidează expertiza dobândită
Cu noul 2008, Peugeot îşi consolidează expertiza dobândită prin succesul repurtat de crossoverul 3008, pentru a crea un autovehicul inovator, destinat segmentului B. Programat să fie pus în vânzare din primăvara anului 2013, acesta se raliază dinamicii ofensive iniţate cu succes de 208, potrivit comunicatului de presă transmis publicaţiei Autoştiri.ro.
Peugeot inovează, proiectând primul crossover urban, facil, atractiv, care oferă senzaţii excepţionale la volan:
– Un habitaclu inovator, structurat în jurul volanului de dimensiuni mici, ce combină panoul de bord de înaltă calitate i touchscreenul, menținând strategia de produs a mărcii;
– Un comportament dinamic sinonim relaxării, graţie expertizei Peugeot în materie de manevrabilitate şi comportament rutier;
– Libertatea de a rula pe teren mixt, graţie gărzii la sol înalte, protecţiei şi funciţei Grip Control.
„Cu modelul 2008, Marca a obţinut acel autovehicul care să-i garanteze poziţia de lider pe acest segment în Europa şi care va câştiga noi clienţi în Asia şi America Latină”. a declarat Maxime Picat, Director General, Automobiles Peugeot.
„Cu 2008, Marca Peugeot reuşeşte să-şi continue ofensiva de produs şi duce mai departe succesul repurtat de 3008, lansând un nou crossover, urban şi inovator, gândit să atragă clienţi din întreaga lume” a precizat XavierPeugeot, Director de Produs Peugeot.
Un design unic, pentru un teritoriu nou
2008 reinventează standardele vehiculelor de volum mare pe segmentul de autoturisme mici. Alura stilistică puternică îi consolidează identitatea, optimizând volumul şi plăcerea condusului.
„2008 are abilitatea de a fuziona cu uşurinţă în culturile din întreaga lume, propunând un design ce poate depăşi aşteptările clienţilor”. Gilles Vidal, Design Manager Peugeot .
Cu un şasiu ridicat, 2008 vine echipat cu jante de aliaj tip „Mud&Snow”pe17”, cu aspect mat. Forma deosebită a conturului arcadelor roţilor conferă modelului 2008 o atitudine de forţă. Spoilerele negre şi pragurile îl protejează, la fel ca şi panourile faţă şi spate din oţel cu ornamente laterale cromate. Partea frontală adoptă noile coduri stilistice ale Peugeot.
Sculptate cu multă fineţe, liniile capotei sugerează luminozitatea, forţa şi siguranţa 2008-ului. Grila fluidă se evidenţiază prin rafinament şi forţă. Cu un design deosebit, aceasta se integrează perfect caroseriei, pentru a evidenţia aspectul felin. Acesta este accentuat şi de luminile diurne de tip LED. Capota şi aripile sporesc senzaţia de siguranță, precizie şi forţă, înpofida greutăţi ireduse.
Grip Control, pentru o tracţiune optimizată
Sistemul brevetat de către Grupul PSA optimizează tracţiunea în condţiii de aderenţă slabă. Garda la sol de 16cm este completată de sistemul de tracţiune inovator, de anvelopele„Mud&Snow” fixate pe jantele cu un design deosebit, ce combină nuanţele strălucitoare cu cele mate.
Versatil şi flexbil, sistemul Grip Control permite adaptarea la tipul de teren întâlnit, acţionând asupra roţilor faţă la comanda conducătorului auto. Într-adevăr, acesta poate selecta în orice moment din modul Standard tasta integrată în consola centrală pentru: Zăpadă, OffRoad, Nisip, ESPOff. La2008, funcţia Grip Control este disponibilă pentru 2 dimensiuni de anvelope: 215/60R16 sau 205/50R17.
O gamă eficientă de motorizări
Graţie designului, siluetei aerodinamice şi gamei extinse de motorizări, consumul de carburant se reduce până la 3.8l/100km, obinţându-se astfel un nivel al emisiilor de doar 98g/kmCO2.
Expertiza şi inovaţia tehnologică a Grupului – introducerea sistemului Stop&Start la motorizările pe benzină, DieseleHDi, noua generaţie de motoare în 3 cilindri pe benzină poziţionează modelul 2008 drept lider pe segmentul său, combinând cu succes protecţia mediului şi plăcerea condusului.
Noua generaţie de motoare pe benzină în 3 cilindri
Proiectată în întregime de către PSA, noua gama de motorizări pe benzină în 3 cilindrii a dovedit deja eficienţa în materie de consum şi emisii de CO2.
O gamă Stop&Start completă: e-VTi benzină şi e-HDi Diesel
Această tehnologie a fost introdusă cu succes la motorizările eHDi pe508 şi 308, înainte de a deveni extrem de populară la întreaga gamă 208. Astăzi, motorizările e-VTi lansate de 2008 permit clienilor ce optează pentru motorizările pe benzină să se bucure de aceleaşi avantaje.
Integrată atât la motorizările diesel cît şi la cele pe benzină, această tehnologie optimizează consumul şi sporeşte confortul la volan, fiind acum disponibilă la 6
din cele 9 motorizări ale gamei 2008.
Noile motorizări în 3 cilindri Turbo
În lunile de după lansare, gama de motorizări va fi extinsă cu versiunile turbo pe benzină în trei cilindri. Două nivele de putere vă stau la dispoziţie:1.2l e-THP
110CP şi 1.2l e-THP 130CP, ce oferă o rulare liniştită, în special mulţumită cuplului mare, respectiv de 205 şi 230Nm.
Sursa si imagini: comunicat de presă remis publicaţiei Autostiri.ro de Mihaela Taflan, Manager PR