spot_img

Final de primă zi în Cupa Reșița: Emil Ghinea de neînvins

Sezonul național de viteză în coastă a poposit în aceste zile la Reșița, acolo unde se desfășoară a 3-a etapă a sezonului. 50 de mașini au luat startul pe traseul de 4750 metri ce pornește din Reșița și urcă spre Carașova.

În urma celor 5 manșe competiționale – 3 de recunoaștere și 2 de antrenament cronometrat, Emil Ghinea (Norma M20-F) rămâne cel mai rapid pilot al competiției, mangaliotul reușind un BEST TIME de 02:09,028 în recunoașteri respectiv 02:08,416 în prima manșă de antrenament. Acesta a decis să nu mai urce în a doua manșă de antrenament, întrucât regulamentul specifică doar o urcare obligatorie.

Astfel, întâietatea pe ultima urcare i-a revenit brașoveanului Octavian Ciovică (Radical SR8 RS), care nu a reușit sub nicio formă să-l detroneze pe rivalul său, încheind prima zi a competiției reșițene pe poziția secundă cu un BEST TIME de 02:10,266 – obținut tot în prima manșă de antrenament cronometrat.

Al treilea timp al primei zile de la Cupa Reșița a fost stabilit de localnicul Claudiu Ciucă (Seat Leon Cupra TCR), care a oprit cronometrul la 02:20,205. Practic, prin această performanță, pilotul reșițean a stabilit timpul de referință al categoriei I – dedicată automobilelor cu caroserie închisă – acolo unde în urma lui s-au clasat, în ordine, bănățeanul Radu Benea (Porsche 911 GT3 Cup) la numai 5 zecimi diferență, respectiv George Șchiopulescu (Seat Leon Cupra TCR) la aproape 3 secunde de concetățeanul său (n.r. Ciucă).

Prezent la start cu al său Silver Car S2 – un prototip extrem de ușor – Răzvan Dragomir a completat TOP3-ul categoriei II, clasându-se al 6-lea în ierarhia generală. „Abonat” al poziției a patra în primele două etape, Dominic Marcu nu a putut urca mai sus de locul 7 în clasamentul general, Tesla Model 3 Performance pilotată de el fiind mai prietenoasă cu suprafața umedă decât cu cea uscată.

Cu o performanță deosebită au încheiat prima zi și reșițenii Darius Vîlsan (BMW E36 325i) cu un loc 8 la general, respectiv Andrei Precup (Seat Toledo TDi), acesta din urmă aducând „Locomotiva” reșițeană pe poziția a 9-a, TOP10-le fiind completat de Claudiu Erhan cu modelul de producție italiană ATS RR Turbo.

Clasamentul antrenamentelor de sâmbătă poate fi accesat AICI

Ordinea de start pentru ziua de duminică este disponibilă AICI 

Cupa Reșița –  ediția din 2023 – este un eveniment organizat de Federația Română de Automobilism Sportiv în parteneriat cu asociațiile sportive Auto Blic și ACM Sport Reșița, cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local al municipiului Reșița, Consiliului Județean Caraș-Severin și Invest in Reșița.

Foto – Răzvan Daniel Ciuvelic

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,348FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,380AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri