Modelul ‘low cost’ de la Dacia aduce marca Duster între cele mai vândute în Spania, semnalează Europa Press, după ce firma românească, filială a Renault, a înregistrat, în luna octombrie, vânzarea a peste 2.000 de unităţi pe piaţa spaniolă – adică o creştere cu peste 96% în comparaţie cu datele aceleiaşi perioade a anului trecut, potrivit datelor Asociaţiilor fabricanţilor (Anfac) şi vânzătorilor (Ganvam).
Creşterea semnificativă a vânzărilor aceste mărci ‘low cost’ pe piaţa spaniolă se datorează cererii pentru modelele principale – mai ales modelul de teren Duster, vândut în proporţie de 60%. Modelul Logan a înregistrat de asemenea creşteri în vânzări, însă Sandero a scăzut. Cu toate acestea, anul acesta, Dacia şi-a sporit vânzările cu peste 182% – cu peste 17.000 de unităţi vândute.
Compania a indicat faptul că are încredere că Duster va fi unul dintre modelele cele mai vândute în Spania şi în următoarele luni. În Europa, a mai indicat Dacia, se comercializează 36.000 de unităţi – şi 3.700 corespund pieţei spaniole. De la lansarea mărcii, în 2004, din cele 2,2 milioane de automobile vândute în toată lumea, 50.000 au ajuns în Spania.
Modelul producătorului autohton a intrat şi în finala Car of the Year!
Sursa: AGERPRES