Goodyear Dunlop și Mercedes-Benz sunt o echipă perfectă
Mărcile de anvelope premium sportive, Goodyear Dunlop, și marca de succes de înaltă performanță, AMG de la Mercedes-Benz, sunt o echipă perfectă. Împreună, ele lucrează pentru a dezvolta produse ultra-sofisticate, menite să accentueze performanțele modelelor de vârf de la Mercedes-Benz care poartă și numele AMG.Modelele AMG au în mod obișnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai ridicat al performanțelor, o mai bună stabilitate și manevrabilitate și utilizează mult mai mult fibra de carbon decât modelele “obișnuite” Mercedes-Benz.
Orice legătură de afaceri durabilă începe prin rezolvarea necesității clientului de a dezvolta produse de cea mai înaltă calitate. Colaborarea echipelor și dedicarea pe partea de inginerie sunt elemente critice pentru succesul viitor. Toate departamentele tehnice de la Goodyear Dunlop se dedică dezvoltării anvelopelor ultra-sofisticate, pentru a dobândi un rezultat perfect pentru produsele și serviciile oferite clientului; în cazul de față AMG și modelele sportive ale Mercedes-Benz.
“Acesta este un exemplu de primă mână de muncă în echipă desfăşurată de mai multe departamente” spune Michael Bellmann, director de marketing la Dunlop D-A-CH. “Fie că este vorba de echipamente originale, tehnologie sau producție, vânzări și marketing în Hanau, Luxemburg, Bruxelles sau Birmingham, sunt implicate echipele de pe fiecare şantier și din fiecare zonă. Împărțim resursele, cunoștințele și experiența pe care o avem.” potrivit comunicatului remis publicatiei Autostiri.ro.
Structurile și procedurile cu tradiție sunt coloana vertebrală a interacțiunilor reușite de-a lungul departamentelor și granițelor. „Suntem desigur norocoși, deoarece putem spune că mulți dintre membrii echipei noastre au în spate decade de experiență și o bună înțelegere a imaginii de ansamblu”, spune Bellmann.
Producția de serie este un aspect cheie al parteneriatului multifațetat cu AMG. La capătul rețelei de vânzări, Stephan Domes, director de vânzări anvelope echipament original și Oliver Sindemann, manager de cont Daimler, au o comunicare permanentă cu AMG.
Așa cum se întâmplă cu oricare alt client, Domes și Sindermann observă constrângerile stricte cauzate de competitori – dar există o diferență frapantă: „Deoarece proiectele AMG au în vedere loturi în serie mică, performanțele anvelopei trec în mod normal peste argumentul prețului” ne spune Domes.
Dr. Bernd Löewenhaupt, Director de Dezvoltare al Anvelopelor de Consum, este mulțumit de acest aspect. „AMG este un partener exigent și competitiv”, spune Löewenhaupt. „AMG a fost și încă este un promotor al noilor tehnologii pentru proiectele speciale. Să fiu implicat astăzi în cadrul acestei mărci este un lucru foarte special pentru mine.”
Markus Happel, inginer auto, simte același lucru. El subliniază și atrage atenția asupra parteneriatului bun avut cu segmenul automobilelor de tip supersport. Vitezele maxime ale acestor automobile depășesc 300 km/h (200 mph), o adevărată provocare pentru caracteristicile de ținută și stabilitate ale anvelopelor. Happel și echipa sa sunt în acest moment ocupați cu diverse proiecte AMG și își consideră coechipierii foarte dedicați activității lor.
Mai multe despre Mercedes-AMG: marca de performanyă de la Mercedes-Benz
Fondat în 1967, AMG, sau mai exact Mercedes-AMG, proiectează, produce și modifică vehicule Mercedes-Benz, în special pe cele mai puternice modele de producție ale gamei firmei germane. Modelele AMG au în mod obișnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai ridicat al performanțelor, o mai bună stabilitate și manevrabilitate și utilizează mult mai mult fibra de carbon decât modelele “obișnuite” Mercedes-Benz.
Sursa si imagini: comunicat de presa Izabella ghita PR Managing Partner