spot_img

Detroit 2011: O nouă dimensiune – Noul Porsche 918 RSR

Porsche revine după patru ani de absenţă la Salonul Auto de la Detroit 2011 (NAIAS 2011-North American International Auto Show).
Conceptul Porsche 918 RSR reprezintă o variantă a hibridului Porsche Spyder şi reprezintă alternativa ideală pentru cursele de anduranţă.

Oglinzi retrovizoare noi poziţionate deasupra aripilor faţă – în stilul Porsche Carrera GT – un eleron de mari dimensiuni, conferă o amprentă de nostalgie acestui model.

Caroseria din fibră de carbon ascunde un propulsor V8 cu injecţie directă împrumutat de la RS Spyder, care generează 564 CP la 10.300 rpm şi două motoare electrice pe roţile din faţă două, fiecare oferind o suplimentare de 75 kW, care sunt susţinute de un acumulator volant cu reîncărcare la frânare (dispozitiv Kers).

Acest sistem hibrid conferă o putere, deloc de neglijat, de 767 CP, conform celor declarate de producător în comunicatul de presă.

Competitivitatea, fiabilitatea ridicată şi eficienţa consumului de combustibil combinat cu performanţa de top este ideea tehnicienilor Porsche de a genera energie suplimentară într-un mod inteligent.Pentru a struni acest armăsar, Porsche dispune de un sistem nou de frânare ascuns în spatele jantelor de 19”.

Mai multe date tehnice nu ne-au fost puse la dispoziţie.

Pentru a da posibilitatea publicului să vadă acest concept, până la deschiderea porţilor pentru aceştia, producătorul german ne-a pus la dispoziţie câteva poze şi un videoclip:

Programul la NAIAS este următorul:
-zilele de 10 şi 11 ianuarie sunt destinate jurnaliştilor;
– ulterior în zilele de 12 – 13 ianuarie constructorii, cei implicaţi în această industrie, vor avea prilejul să inspecteze ultimele noutăţi;
– pentru vizitatori salonul va avea porţile deschise în perioada 15 – 23 ianuarie.

Update: Dacă tot am vorbit de acest concept nu strică să-l şi vedem în toată splendoarea lui.

Michael Mauer, designer şef la Porsche AG Design vorbeşte despre forţele şi ideile din spatele acestui coupe de curse nou, care impresionează atât în domeniul tehnologic cât şi în cel al aspectului.

Porsche 918 RSR funcţionează pe aceleaşi principii ca 911 GT3 R Hybrid, ceea ce înseamnă un motor tradiţional împerecheat cu două motoare electrice şi un dispozitiv Kers, dar de data aceasta cu un plus de putere şi de tracţiune.

Related Articles

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,274FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,660AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -

Parteneri Autostiri