Dan Magos – Niste raspunsuri dar si multe …intrebari

| 17 februarie 2015 | 0 Comments

Dan MagosPe adresa redactiei am primit un comunicat din partea candidatului Dan Magos la presedintia F.R.A.S., reprodus mai jos:

„Pozitia mea actuala este una confortabila. Sunt considerat candidatul outsider. De aceea pot privi cu mai mare detasare lupta inegala intre cele doua tabere. Am sa incerc sa raspund indirect intrebarilor celor trei “corifei”.

Este dramatic ca in anul 2015, noi candidatii trebuie sa raspundem la aceleasi intrebari, care se repet cu obstinatie inainte de fiecare alegere de presedinte. Edi, Alex, Mihai intrebarile voastre trebuiau sa-si gaseasca raspuns din a doua zi a mandatului actualului presedinte si a celorlalti din echipa de conducere. Orice om cu o minima experienta in motorsport sa in sport in general ar putea raspunde fara probleme la intrebarile voastre.

Nu trebuie, dragi colegi, sa inventam noi metode de a atrage si sprijinii tineri sa practice ramurile din atomobilismul sportiv. Este suficeient sa ne uitam in “curtea”federatiei franceze si sa vedem cum au facut ei. Nu trebuie sa constituim comisii de evaluare a raliurilor, este suficient un om cu mare experienta care sa fie complet independent de ce inseamna organizatori, sa fie retribuit de federatie, in baza unui raport tip FIA sa acorde calificative fiecarui raliu. Nici aici nu trebuie sa inventam ceva.

De asemenea problema mediatizarii. O externalizare cu un contract bine intocmit putea duce la o imagine mult mai buna a automobilismului sportiv.Avem exemple la sporturi mult mai putin spectaculoase. Legat de incompatibilitati raspunsul meu este: ce nu este scris in lege este permis. In situatia noastra legea este statutul FRAS, care intre noi fie vorba trebuie revizuit in mare parte. Ca exemplu va dau doar articolul legat de alegere presedintelui care este tare ambigu.

Daca actuala conducere a FRAS nu a reusit in mandatul trecut sa rezolve aceste neajunsuri ce garantie avem ca in contiunuare poate gasi solutii. Va intreb si eu domnilor federali:de ce nu a-ti inceput demersurile,impreuna cu alte federatii (ecvestre,moto etc) sa demarati consultari pentru schimbarea legii asigurarilor facultative ,pentru a avea si sportivii pe care ii reprezenati posibilitatea sa-si asigure materialul de concurs? De ce nu a-ti demarat procedurile ca FRAS sa fie declarata federatie de utilitate publica? Sau poate nu nici nu stiti ce inseamna ca o entitate sa fie declarata de utilitate publica?

MTS a cerut fiecarei federatii propuneri de modificari la legea sportului.Nu credeti ca era bine sa ne intrebati si pe noi membrii federatie daca avem propuneri. A-ti facut niste propuneri generaliste care nu au nici o legatura reala cu activitatea de zi cu zi a FRAS.

De ce nu a-ti demarat programe in parteniariat cu MTS,Ministerul Transporturilor,Ministerul Educatiei?

De ce va propuneti doar 28.000 Euro ca subventie MTS. Nu aveti proiecte clare? Sunt federatii mult mai mici decat a noastra si au o alocatie bugetara mult mai mare.

De ce nu a-ti lansat o oferta pentru firme care pot construi roll-cage-uri si impreuna cu ASN-ul sa eliberati certificate de omologare? Ca exemplu in Ungaria sunt cel putin 3 firme ca au acest drept.

Cred ca pentru moment intrebarile sunt destule. La astfel de intrebari trebuia sa raspundem noi candidatii la functia de presedinte FRAS in anul de gratie 2015. Dar probabil ca daca va castiga una din cele doua echipe “puternice”, Edi, Mihai, Alex in 2019 trebuie sa feceti doar copy-paste la intrebarile din 2015. (sa le pastrati in arhiva voastra).”

Dan Magos

Imagine preluata de pe pagina de facebook Dan Magos


Tags: , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
80 de ani de la victoria BMW 328 la Mille Miglia, 8 decenii de poveşti

BMW 328 şi victoria de la Mille Miglia - o poveste de 8 decenii care a definit marca bavareză, cu...

Închide