Cotnari Rally Team ia startul în acest final de săptămână în Raliul Argeșului Catena powered by Peugeot, prima etapă a Campionatului Național de Raliuri Dunlop. Titi Aur și Silviu Moraru vizează în acest sezon locurile de top.
Cea mai lungă vacanță din ultimii ani a luat sfârșit. Protagoniștii Campionatului Național de Raliuri Dunlop turează deja motoarele pentru prima rundă a sezonului, Raliul Argeșului Catena powered by Peugeot.
Întrecere la startul căreia se va alinia și echipajul Cotnari Rally Team, aflat la primul test în regim de concurs din a doua stagiune a programului de trei ani. Iar dacă sezonul trecut a reprezentat un an de revenire la ritmul de competiție după o lungă absență în întrecerile naționale și de acomodare cu modelul Fabia R5, în 2019 recordmanul titlurilor naționale, Titi Aur, și-a propus să intre în lupta pentru pozițiile fruntașe din clasament.
Titi și coechipierul său, Silviu Moraru, au folosit la maximum în perioada de intr-sezon fiecare oportunitate pentru a testa materialul de concurs. Au luat startul, după ani buni, pe zăpadă, la Winter Rally Covasna, iar la început de aprilie la prima rundă din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop.
” Mă asteptam la o perioadă necesară reintrării în formă, dar acomodarea cu modelul R5 a fost mult mai grea decât am crezut. Totuși, la finalul anului 2018, dar și după primele două competiții din acest an pot spune că m-am acomodat cu mașina. Drept urmare, pentru 2019 îmi propun „maximum attack”.
Am simțit pe propria piele, anul trecut, lucrul pe care-l observasem din postura de observator, și anume că în campionatul nostru, se pilotează profesionist și se merge foarte tare. Suntem însă motivați să intrăm în lupta pentru primele locuri și știm că misiunea noastră nu este floare la ureche”, a declarat pilotul Cotnari Rally Team, citat de autostiri.ro.
După recunoașteri, Titi Aur a declarat: ”Proba „Curtea de Argeș” este una foarte frumoasă și interesantă, cu multe „interioare”. Celelalte probe, în special cele de pe Transfăgărășan, sunt diferite din punct de vedere al configurației. Prima, „Lacul Vidraru”, este foarte spectaculoasă și frumoasă.
În schimb, cea de-a doua, „Piscul Negru”, este una foarte rapidă, cu multe viraje de 5 și 6, pe care se vor atinge viteze foarte mari. Nu este o adevărată probă de raliu. Pe ultimii kilometri drumul este ud, iar pe margine este zăpadă. Probabil și sâmbătă va fi drumul ud pe acea porțiune. Vom încerca să citim toate capcanele astfel încât să avem un rezultat cât mai bun”.
Cu o lungime competitivă de sub 110 de kilometri, Raliul Argeșului Catena powered by Peugeot propune vineri două treceri pe speciala “Curtea de Argeș”, în lungime de puțin peste 5 kilometri, cu viraje rapide, înșelătoare, capete de pod și drum îngust. Tot vineri este programată și Superspeciala din Pitești care urmează să fie trasmisă live de Telekom Sport.
Sâmbătă, în ziua finală, se va alerga pe Transfăgărășan. Echipajele vor urca pe 3 probe de la Cetatea Poenari pînă în dreptul Conacului Ursului, cea mai lungă fiind Vidraru, cu o lungime de 27 kilometri. După o regrupare, se va porni pe coborârea spre Barajul VIdraru, pe Piscul Negru (10 kilometri) și Power Stage-ul Vidraru.
Credit foto: ABimages.ro
Sursa: comunicatv transmis Autostiri.ro