Administrare mai eficientă a parcului auto cu autoMinder 5

| 7 februarie 2014 | 0 Comments

autoMinder este o soluție completă de management a parcului auto

mindBox anunță lansarea versiunii 5 a sistemului dedicat activității de management a parcului auto – autoMinder . Cu o interfață mai ergonomică, noua versiune ajută la creșterea productivității administratorului de flotă, prin reducerea timpilor de operare și concentrarea eforturilor pe activitățile cu adevarat importante.

autoMinder permite companiilor să facă față provocărilor asociate cu administrarea flotei, și îmbunătățirea productivității forței de muncă, prin furnizarea de informații exacte despre activitatea și nivelul de performanță al flotei și a conducătorilor auto.

Informațiile referitoare la costurile operaționale, furnizate de aplicație, permit luarea celor mai inteligente decizii privind administrarea flotei.

Indiferent de mărimea flotei, autoMinder simplifică și optimizează procesele de administrare a parcului auto. Fiind ușor de instalat și configurat, lucrul propriu-zis cu aplicația începe în doar câteva minute de la descărcare.

„Interfața simplă și intuitivă a aplicației, a facilitat adoptarea și implementarea, relativ rapidă, în cadrul firmei. Economia de timp și bani, pe care am realizat-o, prin implementarea aplicației autoMinder, își justifică pe deplin investiția. De asemenea, suntem de suportul tehnic primit și promptitudinea în implementarea cerințelor noastre specifice,” a declarat  Adrian GHIȘA – General Manager – C&I ServiceTrans, potrivit Autostiri.ro

Facilități oferite de aplicația autoMinder:

-evidența cheltuielilor de întreținere și reparație a vehiculelor

– planificarea și notificarea privind reviziile, inspecțiile și verificările

– evidența valabilității certificărilor, taxelor și asigurărilor

– module specializate pentru transportul de marfă și călători

– modul de evidență a stocurilor de piese și carburant

– rapoarte detaliate de cheltuieli și venituri ale flotei

– acces securizat în aplicație

– evidența detaliată a angajaților

– păstrarea unui istoric complet pentru toate vehiculele din parcul auto

– modul specializat de administrare a utilajelor

– asigurarea siguranței datelor prin crearea/restaurarea de copii de siguranță

– evidența exhaustivă a alimentărilor de carburant și a consumurilor

– evidența amenzilor, accidentelor și a dosarelor de daună

Găsirea unei soluții care îndeplinește toate cerințele dumneavoastră este mai greu decât pare. Noi oferim soluții care să acopere toate aspectele legate de activitatea de administrare a flotei, care să permită managerilor de a extrage, cu ușurință, informațiile necesare pentru a lua decizii utile în cel mai scurt timp.

Calitatea produsului şi a serviciilor oferite, a permis aplicației autoMinder să câştige încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate.

Printre clienții mindBox care folosesc cu succes autoMinder, se numără: Interbrands, ING Bank Romania, VALROM, Carrefour, EximBank, BCR Asigurari de viata, Regency Company, FanCourier, CDI, Vincon Vrancea, KRKA, DLS, FELBERMAYR, Radiocom, Azur, AXI Tours, Serviciul de ambulanta Bucuresti-Ilfov, DEME Macarale, MEDAS, Schenker-Romtrans, General Beton, Compania de apa Buzau, Comelf, AVIA Motors, Marelvi, Christian Tour, Eurotire.

Via: comunicatedepresa.ro, autominder.ro


Tags: , , , , , , , ,

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Mazda CX-5 2021 – conectivitate crescuta

Mazda CX-5 2021 dispune de tehnologia Human Machine Interface (HMI) îmbunătățită pentru un confort mai ridicat și un plus de...

Închide