O cursa din care trebuie trase invataturi…
Weekendul trecut a avut loc etapa a3-a a Campionatului National de Viteza in Coasta pentru Automobile Istorice, etapa ca s-a desfasurat pe drumul ce leaga Brasovul de Poiana Brasov. 8 automobile istorice au incantat spectatorii prin evolutiile lor indraznete. Printre acestea s-au numarat 4 automobile Dacia, un BMW 1602, un Inocenti Cooper, un Opel Kadet si o Alfa Romeo GTV Turbodelta.
Competitia rezervata automobilelor Dacia a fost castigata de Dan Spuderka in timp ce locul 1 in clasamentul tuturor istoricelor a fost ocupat de Catalin-Cedric Ghigea. Marian Comsa a ocupat locul 1 la clasa de cilindree de pana la 1.300 cmc. Din pacate, Edwin Keleti, proaspatul licentiat pentru competitiile cu automobile istorice, a intampinat probleme tehnice si a fost fortat sa abandoneze.
Dincolo de problemele lui Keleti, toti ceilalti piloti au reusit sa finalizeze toate mansele de recunoasteri, antrenamente si concurs, dovedindu-si fiabilitatea si incapatanarea de a fi competitive, in pofida varstei lot inaintate.
“Asteptam etapa aceasta cu mare placere. Chiar daca rezultatele sportive sunt imbucuratoare, noul GTV castigand deja doua curse, sezonul 2019 pare sa devina unul al adaptarii la sensibilitatea masinii. Ma bucur ca la fiecare etapa masina este fiabila si ca se imbunatateste prin modificarile pe care i le aducem chiar daca nu sunt inca multumit de cum merge. Aceasta cautare a setarii ideale reduce din placerea pilotajului, fiecare urcare fiind, in fapt, o incercare de validare a inca unei modificari de setare a motorului.
Sper ca evenimentele neplacute petrecute la etapa de la Poiana Brasov nu vor fi trecute usor cu vederea si ca se vor trage invatamintele necesare pentru a imbunatati securitatea evenimentului. Sa ne vedem cu bine si in siguranta la etapele urmatoare de viteza in coasta,” a declarat Catalin-Cedric Ghigea, citat de autostiri.ro.
Partenerii lui Catalin-Cedric Ghigea sunt Autoitalia, importator Alfa Romeo, Foerch, Motul, Oldtimer Studio si publicatia RacingWheels.
Credit foto: Catalin Stoia
Sursa: comunicat remis Autostiri.ro