Young Creative Chevrolet – tineri talentaţi, artă şi maşini

| 30 iunie 2011 | 1 Comment

Concursul Young Creative Chevrolet a fost lansat în Europa în 2007 şi este unul din proiectele Chevrolet dedicate tinerilor. Competiţia încurajează studenţii universităţilor de artă din întreaga Europă să privească automobilele Chevrolet din perspectiva lor creativă. Concursul a luat amploare rapid ajungând de la cele 32 de şcoli de artă participante în 2007 la 155 anul acesta.

Coscursul oferă câte trei premii pentru fiecare din cele cinci discipline aflate în concurs: Arte Vizuale/ Design Vestimentar/ Fotografie/ Muzică/ Video

Pe lângă oportunitatea de a câştiga o competiţie paneuropeană şi premii constând în bani şi excursii, studenţii au şansa de a fi promovaţi de Chevrolet.
La saloanele auto din ultimii ani, Chevrolet a contractat studenţii câştigători pentru vestimentaţia hostesselor. De asemenea, tinerii fotografi au ocazia de a lucra cu profesioniştii echipelor Chevrolet.

Ieri, 29 iunie a avut loc decernarea premiilor câştigătorilor Young Creative Chevrolet – faza naţională, Chevrolet România oferind premii în valoare de 10.000 euro. Au fost date câte trei premii pentru fiecare disciplină în parte. Proiectele câştigătorilor locurilor 1 participă în finala europeană a concursului.

Chevrolet România ţine să mulţumească membrilor juriului care au fost aproape de acest proiect şi cu ajutorul cărora au putut fi alese proiectele câştigătoare:

Adina Buzatu, stilist/ Ailin Ibraim, fashion director revista Bolero/ Ioana Moldoveanu, redactor şef Vice Magazine/ Mădălina Drăgoi redactor şi fashion editor revista CSID

Adina Buzatu a împărtăşit impresiile sale legate de implicarea în acest proiect: “Participarea mea în juriul Young Creative Chevrolet a fost o experienţă interesantă şi benefică. Întotdeauna este plăcut să lucrez cu tineri talentaţi, cărora pot sa le dau sugestii la început de drum în cariera lor de designeri. Nu neapărat ca să le respecte întocmai, ci ca sa aibă dimensiunile altei viziuni şi să-şi stimuleze astfel creativitatea”.

Evenimentul de premiere a adus pe scena o tânără trupă, IRonic, solistul fiind şi unul dintre câştigătorii Young Creative Chevrolet.
Festivitatea de premiere a fost urmată de un concert susţinut de trupa The Amsterdams.

Câştigătorii concursului Young Creative Cehvolet 2011 – etapa naţională sunt:

Arte Vizuale
Prenume Nume Universitate
Locul 1 Ana Maria Abrudan Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
Locul 2 Simona Ţăranu Universitatea Media Bucuresti
Locul 3 George Mihăilescu Universitatea Media Bucuresti

Design Vestimentar
Prenume Nume Universitate
Locul 1 Ioana Davidoaia Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
Locul 2 Alexandra Lazăr Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
Locul 3 Marcela Baltăreţe Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca

Fotografie
Prenume Nume Universitate
Locul 1 Ada Muntean Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
Locul 2 George Mihăilescu Universitatea Media Bucuresti
Locul 3 Simona Ţăranu Universitatea Media Bucuresti

Muzică
Prenume Nume Universitate
Locul 1 Cristian Corduneanu Universitatea Media Bucuresti
Locul 2 Alin Sterian Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
Locul 3 Vlad Cîrdeiu Universitatea Media Bucuresti

Video

Prenume Nume Universitate
Locul 1 Simona Ţăranu Universitatea Media Bucuresti
Locul 2  Georgiana Tănase  Universitatea Media Bucuresti
Locul 3  Andra Iulia  Berilă Stoianovici  Universitatea Media Bucuresti

Proiectele câştigătoare pot fi vizionate pe site-ul oficial al concursului:
www.youngcreativechevrolet.eu.

Multumim Florentina Stoica
PR Manager Chevrolet Romania
Chevrolet Central and Eastern Europe LLC
Representative Office Romania


Tags: , , , , , , , , ,

Category: Prima pagina, Special

Citește articolul precedent:
Mazda începe producția modelului MX-30, prima mașină electrică a companiei

Primul vehicul electric Mazda, un SUV versatil și elegant

Închide