spot_img

XEL’NAGA’s Seat Leon Cupra

Va invitam sa facem o incursiune in spatiul unui tanar preocupat de tuning si nu numai. Cosmin Gabriel este unul dintre tinerii care investesc timp, bani si pasiune in masinile sale. Tanarul este unul dintre membri fondatori ai unei publicatii de prestigiu: 4Tuning.

Cosmin Gabriel este unul dintre persoanele care aproape nu scapa niciun eveniment de tuning la care sa nu isi expuna VW Bora sau Seat-ul. Daca nu demult ati fost fermecati de VW Bora este momentul sa va redefiniti gusturile. Desi sunt novice in acest domeniu, XEL’NAGA’s Seat Leon Cupra mi-a atras atentia.

Autostiri.ro: Care au fost etapele pe care le-a parcurs masina ta, de la achizitie si pana la stadiul actual? Cat te-au costat investitiile?
Cosmin Gabriel: Masina a fost cumparata in februarie 2008. Modificarile am inceput sa le fac tot in 2008 . Pe la jumatatea acelui an mi-am comanadat admisia K&N Tyfoon de pe un site de tuning de la noi si totodata un blow off valve .

Am montat impreuna cu niste buni prieteni atat admisia cat si blow off valve spre sfarsitul anului.

In 2009 in luna aprilie am achizitionat un sistem lambo doors LSD pe care la fel l-am montat cu cativa prieteni , ne-a luat 7 ore sa montam balamalele avand in vedere ca am avut schitele descarcate de pe site LSD din America si am montat pentru prima data asa ceva .:)

In luna iulie 2009 am achizitionat stopuri DECTANE cu leduri speciale pentru Leon Cupra 1P. In martie 2010 am achizitionat suspenisa APEX pentru a mai cobara si intari suspensia la masina.

In august 2010 dupa 3 luni de asteptare am intrat in posesia jantelor TENZO R Black & Red pe 19” , moment in care am cumparat si gume Fulda Carat Exelero 235 / 35 R19, a durat foarte mult sa intru in posesia jantelor deoarece le-am comandat direct din Japoni a.

In mai 2011 am achizitionat un sistem de navigatie samung + un subwoofer activ .

In mai 2012 un prieten cu o firma de publicitate + un bun prieten VALI mi-au facut surpriza si mi-a colantat masina dupa modelul masinilor SEAT care concureaza in WTCC 2012.

Autostiri.ro: Care e povestea “dragostei” tale pentru masini si tuning?

Cosmin Gabriel: Pasiunea pentru masini o am de foarte multi ani , fiind director la o firma de asigurari am avut o oarecare inclinatie catre masini, pe aceleasi principiu mi-am modificat si VW Bora care l-am avut ulterior. Caut pe diferite site piese de tuning si daca cred ca sunt ok le comand.

Autostiri.ro: Ce amintire draguta ai despre aceasta masina?
Cosmin Gabriel: Amintiri am foarte multe, majoritatea de la saloane de tuning.

Una foarte haioasa este de la salonul de tuning de acest an de la Romexpo – Tuning Weels Arena cand un tip vine la mine si imi spune: „Frumoasa masina, pacat ca are 85CP si ai colantat-o de parca ar avea macar 200 CP.” I-am raspuns ca masina are peste 260 CP si a ramas uimit. A crezut ca doar am colantat-o asa la misto, ne spune zambind Cosmin.

Autostiri.ro: In activitatea ta, te documentezi sau experimentezi tu ideile tale, atunci cand lucrezi la un proiect.
Cosmin Gabriel: Ma orientez in functie de ceea ce vreau sa fac si ma uit pe diferite site de afara sau de la noi si apoi comand piesele fie prin niste distribuitori din Romania fie direct de la producatori externi .

Autostiri.ro:În ce categorie de tuning se încadrează autoturismul tău?
Cosmin Gabriel: Masina am incercat sa o fac sa imi placa mie in primul rand Nu pot sa spun o categorie anume in care s-ar incadra. Foarte mult am mers pe performanta, am incercat sa patrez masina cat mai clean, nu am apelat la bari, spoliere  etc.

Autostiri.ro:Care sunt planurile de viitor, in ceea ce priveste tuningul?

Cosmin Gabriel: Ce pot sa zic ca ramane de vazut ce ne rezerva viitorul, daca va fi luminos mai fac ceva modificari la SEAT. Iar in alta ordine de idei sper sa imi achizitionez un autoturism PORSCHE Carrera 4S sau un Cayman S.

XEL’NAGA’s SEAT LEON CUPRA:

2.0 TFSi / 285 CP +
Dotari suplimentare :
faruri adaptive + bi-xenon + spalator faruri
comenzi pe volan de RADIO si BLUETOOTH
trapa actionata din telecomanda masini
geamuri NEGRE din FABRICA

Interior :
Ceasuri suplimentare ULEI, TURBO,
DVD / R-CD / Navigatie SAMSUNG 8’’
Cotiera ISOTTA piele
Subwoofer activ auto SAL BOXER XB-10/A

Motor :
Admisie integrala si completa K&N Typhoon
Blow Off Valve HKS
Evacuare Milltek Sport
Soft stage 2

Exterior :
Sistem LAMBO Doors LSD
Jante TENZO R 19’’ – Black & Red
Gume Fulda Carat Exelero 235 / 35 R19
Stopuri Led DECTANE
Design CUPRA WTCC 2012 (model colant)

Masina este UNICAT in Romania fiind prezentata la mai multe saloane de profil din tara:
4Tuning show 2009
4Tuning show 2010
Romexpo Tuning Show 2011
Romexpo Tuning Weels Arena 2012
Craiova Summer Tuning Show 2012Intalnirea anuala SEAT de la PORSCHE ROMANIA 2010 – locul 3 pentru cel mai frumos CUPRA din taraA aparut si in revista de profil si TV:
4Tuning in 2009
COX 2010
Pro Motor 2010, iar acum prin bunavointa proprietarului si in autostiri.ro

Multumim Cosmin Gabriel.

Credit foto: arhiva personala Cosmin Gabriel

Related Articles

15 COMENTARII

  1. @nume daca puteti sa veniti si cu argumente de specialitate, ne-ar prinde bine.

    Deocamdata noi nu cunoastem vreun model Seat Cupra Leon in Romania care sa-i semene. Daca cineva stie poate sa ne spuna.

    Vom scrie cu aceiasi placere si despre cei care au aceasta pasiune.

    Drum bun si numai bine. Siguranta in trafic prin respect.

  2. @nume – masina nu este deloc stock, poate ti se pare uitandu-te la exterior , am mentionat ca am incercat sa pastrez masina cat mai clean, am pus accent pe modificari de putere, nu pe design .
    fara sa fiu rau astefel de remarci sunt facute de cei care au bicicleta si nu masina, deoarece cei care au autoturism personal stiu ce inseamna ca si costuri modificarile care le faci la masina .

    Multumesc mult domnule Dan Strauti pentru publicarea acestui articol , ramane de vazut daca lumea apreciza masina asa cum este ea .

    Drum bun si asfalt uscat .
    XEL

  3. Foarte frumoasa masina , cine il cunoaste pe XEL de multi ani stie ca mereu a avut pasiunea pentru masini si le-a modificat cum a stiut el mai bine ( dovada si bora ca a avut-o ) .
    Masina sigur nu este STOCK, iar cel care a postat nu a avut curajul sa isi spuna numele, dar a stiut sa scrie aberatii( modificarile nu inseamna numai bari de fibra , ci si modificari la motor, suspensie, etc ) .
    Bafta cu masina in continuare si felicitari domnului Strauti care a scris articolul, este bine ca mai scrie cineva si de tuning .

  4. Felicitari pentru articol si pentru masina , se poate face tuning si fara eleroane sau spoilere modificate .
    Modificat frumos, cu bun gust si bafta mai departe .
    Cei care nu stiu sau nu se pricep sa se abtina de la comentarii care nu isi au locul.
    Succes mai departe cu masina .

  5. La asa masina, asa fete :))
    Frumoasa masina si articolul , este ceva deosebit si felicitari pentru munca depusa .
    Asteptam sa ne tineti la curent cu poze atat despre tuning cat si despre rally .

  6. ce e asa unicat?:| e un leon cu mici modificari ici colo , sistemu ala lambo doors e un kitch extrem pe o astfel de masina. Doar ca nu seamana cu alt leon e unciat?:)) pai asa fiecare are masina unicata. ce difera fata de o alta cupra? jantele , si stickaritu ala pe masina inutil. in rest?! NIMIC . Folositi niste termene de parca vorbim de rachete si nu o simpla cupra .

  7. Multumesc celor care-si exprima opiniile pro sau contra.

    Noi apreciem pasiunea, efortul, ingeniozitatea tuturor celor care pot face ceva interesant, placut si despre care putem vorbi.

    Ne-ar face placere daca @x ne-ar prezenta si alte masini care au suferit anumite modificari.
    Tocmai „simplitatea” ne-a atras. Nu obligam pe nimeni sa se molipseasca de entuziasmul nostru.

    In Romania sunt suficienti oameni despre care nu se vorbeste aproape deloc.

    Noi facem parte din categoria celor care pot face si o picatura de ploaie sa fie unica. De ce? Din respect.

    Va multumim pentru gandurile bune, pentru critici si va asteptam sugestiile pe adresa redactiei.

    Drum bun si numai bine.

  8. Multumesc inca o data tuturor de apreciere … ma bucur ca pasiunea si munca mea sunt apreciate si de alte persoane ….

    va multuimesc si va iubesc pe toti …

    Xel’Naga

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri