Prima mansa:
Jose Maria Lopez pleaca din pole cu ceva emotii fiind atacat de Ma Q., insa fara succes. Nici Bennani nu a plecat mai bine pierzand imediat 2 pozitii, Loeb profita si urca pe 3.
Hugo Valente nu reuseste sa puna masina in miscare si este retras la boxe.
Dupa cateva viraje, ghinionul il loveste din nou pe Tom Coronel. De aceasta data ghinionul s-a numit Tom Chilton, care a ratat punctul de franare la intrarea in cea de-a doua sicana, percutandu-l suficient de puternic. Coronel a fost nevoit sa se retraga la boxe cu probleme la suspensia dreapta fata.
Dupa 5 tururi parcurse cele 4 Citroen-uri ale lui Lopez, Ma Q., Loeb si Bennani reusesc sa puna aproximativ 6 secunde intre ei si restul plutonului. In tot acest timp Yvan Muller se zbate in pluton fiind incadrat de catre cele doua Honde de uzina.
Ceva mai in spate Tom Chilton se bate cu cele trei modele Lada Vesta, avand castig de cauza.
Ne aflam in turul 7 al primei manse, iar Bennani, extra-motivat, pune presiune enorma pe Loeb, fiind mai rapid decat el.
Muller reuseste in turul cu numarul 9 sa treaca de Monteiro, lasandu-l prada celorlalte doua Honde conduse de Tarquini si Michelisz. Tot in acest tur Bennani il depaseste pe Loeb. Din pacate pentru Marocan, in momentul depasirii a scurtcircuitat virajul si a fost nevoit sa cedeze locul francezului.
La varf lucrurile au fost mult mai linistite. Lopez si Ma Q. si-au facut cursa fara probleme si fara mare presiune din partea urmaritorilor.
Din nou diferentele intre Citroen si restul au fost destul de mari.