- SEAT adaugă noi valențe celui mai mare SUV din portofoliu o dată cu lansarea unei variante sportive FR și a unei versiuni cu motorizare plug-in hibrid
- Cu ajutorul unei baterii de 13kWh, Tarraco PHEV oferă autonomie de peste 50km* în modul integral electric și reduce emisiile până sub 50g/km*
- Cu o putere totală de 245 CP oferită de motorul pe benzină de 110kW/150CP și cel electric de 85kW/116 CP, Tarraco PHEV devine cel mai puternic model de pe acest segment
- Tarraco vine cu noutăți ca banda de iluminare care unește farurile din spate sau sistemul de infotainment de 9.2’’
- FR și vrainta cu motirizare PHEV vor fi disponibile pentru comenzi din 2020
SEAT crește gradul de eficiență și atractivitate a modelului Tarraco, prin prezentarea unei variante cu sistem de propulsie plug-in hibrid și a unei versiuni sportive FR. Hibridul plug-in Tarraco este o demonstrație pentru strategia SEAT din domeniul electro-mobilității. Marca va include în portofoliu șase modele SEAT și CUPRA integral electrice sau plug-in hibride până la începutul anului 2021.
SEAT a vândut un număr record de 369.500 de vehicule în primele șapte luni ale acestui an, cu un total de 55.200 de automobile vândute doar în iulie, după o creștere de 7,8% față de perioada similară din 2018. Tarraco contribuie la creșterea prezenței globale a mărcii, introducerea versiunii FR și a celei cu propulsie plug-in hibrid fiind elemente cheie în atingerea obiectivelor stabilite.
„Hibridul plug-in Tarraco ilustrează foarte bine trecerea SEAT spre o mobilitate durabilă, păstrând dinamismul și plăcerea condusului, tipice modelelor noastre. Tarraco va fi una dintre puținele opțiuni cu propulsie plug-in hibrid pe segmentul SUV-urilor de mari dimensiuni, iar asta ne oferă un potențial ridicat” a declarat Luca de Meo, Președinte SEAT, citat de autostiri.ro.
Versiunea plug-in hibrid: eficiență în stare pură
Proiectat și dezvoltat în fabrica din Martorell, SEAT Tarraco va fi produs la fabrica Wolfsburg (Germania), în centrul producției grupului Volkswagen. Odată cu introducerea sistemului de propulsie plug-in hibrid, SEAT Tarraco câștigă la capitolul eficiență, devenind o alternativă foarte durabilă.
Sistemul de propulsie, cu motor pe benzină TSI de 1,4 litri și 110 kW, un motor electric de 85 kW și un pachet de baterii cu litiu de 13 kWh, oferă șoferilor posibilitatea de a opta pentru mai multe moduri de conducere. Dacă este nevoie, Tarraco plug-in hibrid permite șoferului să conducă în regim pur-electric mai mult de 50 km *, reducând emisiile la zero sau moduri de condus care îmbină motorul pe benzină și pe cel electric pentru performanțe sporite.
Tehnologia permite ca SUV-ul – și SEAT – să fie mai eficient fără a face sacrificii la capitolul dinamică sau confort.
Puterea totală a sistemului de tracțiune este de 245 CP (180kW)/400Nm ofrind modelului Tarraco plug-in hibrid posibilitatea de a atinge o viteză maximă de 217km/h* și capacitatea de a ajunge la 100km/h de pe loc în doar 7.4 secunde*. Important, emisiile de CO2 vor fi de sub 50g/km* raportat la testele WLTP.
Versiunea FR: Eleganță și sportivitate
Introducerea variantei FR pentru modelul Tarraco va crește și mai mult atractivitatea acestui SUV de dimensiuni mari și va oferi mașinii un plus de sportivitate.
Designul exterior este unul îmbunătățit, cu arcade mai mari pentru roți, spoiler sportiv în spate și jante din aliaj specific de 19 ”, cu opțiunea pentru roți de 20” prelucrate. Pe lângă aceste modificări, grila din față a versiunii FR încadrează cu mândrie sigla SEAT; în spate, banda de iluminare care unește farurile evidențiază aspectul FR, în timp ce exteriorul vopsit integral într-o nuanță subliniază senzația de dinamism. Sigla Tarraco FR inscripționată în relief, cu scris de mână, accentuează sportivitatea modelului.
O nouă nuanță – Fura Gray – subliniază modificările aduse la exterior oferind clienților opțiuni suplimentare în personalizarea automobilului. Tarraco a adus îmbunătățări și la capitolul siguranță și ușurință în utilizare.
Printre noile opțiuni ale mașinii se numără și Trailer Assist –aceasta face remorcarea considerabil mai ușoară și reduce probabilitatea ca șoferii să întâmpine dificultăți când parchează. În plus, cu opțiunea Parking Heater permite încălzirea rapidă a motorului și mașinii în sezonul rece, Tarraco devine un model și mai practic.
Interiorul a fost proiectat cu dibăcie pentru a spori senzația de confort și include un sistem de infotainment SEAT de ultimă generație, plus un nou sistem de navigație cu ecran de 9.2 ”, crescând gradul de digitalizare al SUV-ului pentru a optimiza și integra feedback-ul primit de la șofer și a crește nivelul de conectivitate oferit pasagerilor.
Pasagerii din față beneficiază acum de scaune cu memorie (pe partea șoferului). Scaunele combină sportivitatea unui material cu aspect de neopren cu nivelul de sofisticare oferit de suprafețele acoperite cu piele artizanală, pentru un plus de confort. Șoferul beneficiază de padele din aluminiu și un volan nou, sport, cu logo FR.
Lansarea versiunii FR și a variantei cu motorizare plug-in hibrid poziționează SEAT Tarraco drept unul dintre cele mai sportive și mai eficiente modele de pe segmentul SUV-urilor mari, combinând sisteme de conectivitate de ultimă generație cu sisteme de confort și asistență, design și stil. Demararea producției versiunii FR și a celei PHEV va avea loc pe parcursul anului 2020.
Versiunile FR și PHEV ale SEAT Tarraco vor fi prezentate oficial la Salonul Auto Internațional de Frankfurt 2019.
* datele tehnice pentru SEAT Tarraco FR PHEV sunt provizorii, putând apărea modificări.
Notă: Versiunea SEAT Tarraco FR PHEV expusă la Salonul Internațional Auto de la Frankfurt va fi o variantă de expoziți.
Sursa si imagini: comunicat transmis Autostiri.ro