Producătorul german este din nou partenerul auto al competiţiei
Winter Corporate Games, festivalul sporturilor de iarnă pentru firme şi corporaţii care are loc în peste 20 de ţări de pe cele 5 continente, a avut a doua sa ediţie în România în perioada 7 – 9 februarie.
În spiritul valorilor comune – sportivitate, eficienţă şi fair-play – Opel a continuat şi în 2014 parteneriatul cu Corporate Games. Opel Mokka şi noul Opel Insignia au fost puse în valoare în cadrul competiţiei Urban Challenge desfăşurată la Braşov. Sistemul 4×4 ce echipează modele Opel şi-a demonstrat eficienţa şi utilitatea ajutând echipele să depăşească obstacolele vremii şi să îşi atingă obiectivele cu succes.
În cadrul festivalului, corporatiştii au concurat la 7 sporturi de iarnă: schi, snowboard, volei pe zapadă, tir în poligonul de biatlon, tenis de masă, bowling sau biliard, iar gama Opel prezentă la eveniment a fost la dispoziţia concurenţilor interesaţi să experimenteze cele mai noi modele ale brandului, anunta Opel Romania.
Cu tracţiunea integrală cadou, „oriunde” devine o destinaţie
Oferta Opel este permanent adaptată cerinţelor pieţei, iar condiţiile meteo aduse de anotimpul rece fac elementele de siguranţă esenţiale pentru cei ce urmăresc mobilitate în orice situaţie.
În 2014, pentru orice model Mokka, Insignia Cosmo, Insignia Country Tourer sau Antara comandat până la data de 31 martie tracţiunea integrală este cadou. Astfel, preţul de pornire pentru Mokka, varianta Enjoy 1.4 turbo 4×4 este de 18.316 euro cu TVA, în timp ce Opel Antara Enjoy 2.4 awd porneşte în cadrul campaniei de la un preţ de 17.854 euro cu TVA, potrivit Opel Romania.
Cel mai recent model pe care Opel oferă sistemul de tracţiune intergrală este Insignia Country Tourer. Varianta 2.0 CDTI 163 CP 4×4 porneşte în cadrul campaniei „4×4 cadou” de la 28.827 Euro cu TVA. Trenul de rulare 4×4 controlat electronic încorporează un ambreiaj pe principii Haldex şi un diferenţial autoblocabil electronic, pentru a asigura tracţiune ideală pe diferite suprafeţe.
Acesta se adaptează constant la condiţiile de drum predominante şi variază distribuţia cuplului de la zero la 100% între punţi, precum şi între roţile spate. Beneficiul principal este că acest proces are loc înainte ca roata să înceapă să alunece ca urmare a lipsei de tracţiune, cum se întâmplă pe drumuri ude sau acoperite de zăpadă. În combinaţie cu şasiul premium controlat electronic FlexRide, sistemul de tracţiune integrală stabileşte standardele în termeni de timpi de reacţie şi control al autovehiculului. Insignia Country Tourer poate oferi propulsie chiar şi când trei dintre roţi sunt libere sau pe suprafaţă alunecoasă şi doar una dintre ele are aderenţă, conform Opel Romania.
Imagine: media.gm.com