UPDATE: Micţul model al nemţilor, ce urmează să-i ia locul „bătrânului” Lupo a fost prezentat în cadrul Salonului de la Frankfurt.
Modelul prezentat în cadrul evenimentului este propulsat de un motor în trei cilindrii de 1.0 litrii, ce dezvoltă nu mai puţin de 100 CP. Oficiialii VW au anunţat pentru 2013 o versiune electrică a modelului, între cele două urmând a fi lansată şi una Bluemotion.
Dacă prin nu ştiu ce mijloace am reuşi să aducem un şofer de Beetle al anilor ’60 în zilele noastre, cu siguranţă i-ar fi imposibil să recunoască modele precum Touareg sau Phaeton. Nu acelaşi lucru se poate spune despre noul Up!
Ultimul sosit în familia VW, modelul din clasa mini face parte din uriaşul plan al nemţilor de a deveni cel mai mare constructor auto din lume unde, dealtfel, joacă un rol extrem de important.
Modelul a fost prezentat de curând, cu puţin timp înaintea debutului său ofcial, ce va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt şi va inlocui pe piaţă “bătrânul” Lupo. Preţul, la momentul lansării, prima jumătate a anului viitor, va fi cu aproape 1.000 euro mai mic decât a lui Polo, aproximativ 9.500 – 10.000 euro.
Cumpărătorii viitorului model vor avea de ales între trei versiuni de echipare, baza – Take Up, mediu – Move Up şi top – High Up.
În ceea ce priveşte motorizarea se va putea opta pentru un propulsor pe benzină în trei cilindrii de un litru, ce dezvoltă în funcţie de preferinţe 59 sau 74 CP. Este aşteptată însă şi o variantă electrică, sau cel puţin una hybrid.
VW Up va fi dotat cu noul sistem City Emergency Braking, dezvoltat de germani, ce frânează automat, până la viteze de 30km/h, în cazul unei coleziuni iminente.