Tomi Drăgan: „De aici începem să progresăm!”

| 19 martie 2012 | 2 Comments

Cea de-a doua etapa a Winning Serise Karting (WSK) Master Series a avut loc pe circuitul napoletan de la Sarno. Tomi Drăgan şi echipa LenzoKart au venit la această etapă cu speranţa unui rezultat mult mai bun decât cel din prima cursă a sezonului, dar şi cu motoare închiriate de la altă echipă.

„Am „lipit” toate motoarele produse de noi în prima etapă, aşa că am fost nevoiţi să închiriem propulsoare de la alţii. Am ales furnizorul liderului din clasamentul general, Max Verstappen, însă n-am primit tocmai ce-am comandat”, explică Tomi.

Încă din primele ieşiri în pistă specialiştii au constatat diferenţa mare dintre motorul olandezlui Verstappen şi cel al lui Tomi.

„Am încercat să facem totul pentru a micşora diferenţa faţă de motorul lui, însă n-am reuşit în heat-uri decât timpi mediocrii” a declarat bucureşteanul.

Într-adevăr, după ce s-a calificat abia al 23-lea în manşele de calificare, Tomi a terminat „bateriile” pe pozitiile 5, 6, 7, 9 şi 8, iar prefinala pe locul 13.

„Eram prea lent pe liniile drepte, şi asta e foarte important la Sarno. Am spus că aşa nu se poate şi am cerut un motor mai bun pentru finală. Mi s-a promis un propulsor care ar fi fost pregătit chiar pentru Verstappen în marea finală, dar lucrurile nu au fost chiar aşa…” explică Tomi.

Astfel, plecat de pe locul 13 în cursa finală, românul a evitat un carambol general şi a urcat până pe poziţia a 7-a. Bucuria nu a durat însă prea mult, pentru că după numai un viraj Tomi a fost lovit din spate de Tom Joyner (LH Racing Team).

Întors pe pistă, Tomi a fost nevoit să încerce din nou o cursă de recuperare: „în mod normal reuşeam să depăşesc mulţi dintre piloţii care au terminat astăzi înaintea mea. Motorul primit a fost însă încă şi mai slab decât cele de până în acel moment. Mi-e clar acum că nu aveam cum să urc în clasament şi, mai mult, chiar dacă Joyner nu m-ar fi lovit, foarte probabil tot n-aş fi reuşit să rezist între primii”, declară Tomi, care a terminat cursa pe locul 26.

După câteva zile caravana LenzoKart se va întoarce la sediul din Sicilia şi va repara motoarele producţie proprie, LKE.

„Motoarele noastre sunt cu 1 sau 2 zecimi mai lente decât cel al lui Verstappen, dar ştim acum că singura soluţie este să ne bazăm pe forţele proprii. Nu avem prea mult timp pentru a face tuning la motor, pentru că plecăm repede către etapa următoare, dar putem să reparăm ce e stricat şi să încercăm să atacăm primele poziţii.

Scopul e clar: trebuie săajungem în vârf şi sunt convins că vom reuşi în curând. De aici începem să progresăm!” a conchis pilotul bucureştean.

Următoarea etapă din WSK Master Series va avea loc pe data de 1 aprilie la Castelletto di Branduzzo, în Pavia (Italia).

Sursa: Comunicat de presa remis de PMRacing
Credit foto: PMRacing


Tags: , , , , ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Noul Opel Insignia aduce în segment ultima generație de lumini IntelliLux LED® Pixel. Premiera în ianuarie 2020 la Salonul Auto de la Bruxelles

Premiera în ianuarie 2020 la Salonul Auto de la Bruxelles. Opel dezvăluie primele imagini cu noul Insignia.

Închide