Autohaus Huber și ATP Motors RO vor intra din această săptămână în familia de dealeri Suzuki România. Cele două companii cu experiență pe piața auto vor reprezenta marca japoneză în orașele Deva, respectiv Baia Mare.
Cu 17 dealeri, Suzuki România a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 31% în 2015, numărul total de vehicule Suzuki înmatriculate în România fiind de 1.135 de unități, comparativ cu 865 de unități în 2014. “Lansarea noului model Vitara, politica globală a mărcii, calitatea noilor modele și implicarea totală a dealerilor noștri au dus la o creștere a vânzărilor în 2015, iar acest trend continuă și în 2016. Una din prioritățile mărcii în România este crearea unei rețele de dealeri care să acopere toate zonele țării și sunt încăntat că anul acesta am reușit să atragem alături de noi o serie de parteneri puternici care ne vor ajuta să ne consolidăm poziția de piață și să oferim clienților noștri servicii și produse de calitate”, a spus Alin Radu, director general Suzuki România.
Strategia Suzuki România a avut la bază o dezvoltare continuă a rețelei de dealeri și dezvoltarea campaniilor promoționale și a serviciilor adoptate pieței din România, astfel că începând din această săptămână, Suzuki România va avea două noi reprezentanțe, Autohaus Huber în Deva și ATP Motors RO în Baia Mare, care se adaugă astfel celor 17 dealeri existenți în acest moment. Ambele reprezentanțe vor fi dealership-uri 3S: Sales, Service, Spare&Parts.
“Cu un program ambițios pentru următorii ani, cu o serie de modele noi care se vor lansa în perioada următoare și cu o gamă apreciată de clienții din România, Suzuki este un brand care are un potențial foarte mare de creștere. Avem acum doi noi parteneri în Transilvania și cu siguranță este un beneficiu important pentru marcă”, a continuat Alin Radu, director general Suzuki România, citat de autostiri.ro.
Reprezentanța Autohaus Huber din Deva este situată în Calea Hunedoarei nr. 1A (Sântuhalm), ia reprezentanța ATP Motors RO în Baia Mare pe Bulevardul București, nr. 65. În cele două showroom-uri sunt expuse toate modelele comercializate de Suzuki în România – Vitara, S-Cross, Celerio, Swift și Jimny, iar noii parteneri oferă și servicii post – vânzare, prin service-uri moderne autorizate și dotate conform standardelor recomandate de producător.
“Piața auto este în ușoară creștere și am considerat că este un moment oportun pentru a ne mări portofoliul. Investiția noastră este una în viitor și consider că această marcă are un potențial mare și mă bucur că putem contribui la creșterea rețelei în zona centrală a țării”, a declarat Andreas Huber, AUTOHAUS HUBER.
“Planurile ambițioase ale mărcii pentru următorii ani, portofoliul interesant de vehicule și potențialul de creștere în România au fost tot atâtea motive care au dus la deschiderea acestui showroom. Experiența noastră se completează perfect cu imaginea mărcii Suzuki și sunt convins că împreună vom avea succes pe termen lung”, a spus Mircea Cirț, ATP Motors RO.
“Modelele Suzuki oferă invariabil un raport preț/calitate care le asigură statutul de investiție inteligentă. La fel de importante sunt caracterul dinamic al mașinilor Suzuki, calitatea, eficiența și designul atractiv. Împreună, toate aceste atribute stau la baza puterii de fidelizare tipică Suzuki. Nu întâmplător, sloganul mărcii este în prezent „Way of Life”, în traducere libera „un stil de viață”. De altfel, la farmecul modelelor Suzuki se adaugă faptul că fiabilitatea acestora este dublată de o politică de garanție foarte confortabilă pentru clienți. De la un standard de garanție de 3 ani sau 100.000 de kilometri, se poate ajunge la beneficii precum 5 ani de garanție fără limită de kilometri. Acest lucru este posibil mulțumită strategiilor elaborate de dealeri sub coordonarea Suzuki România”, a mai precizat Alin Radu, citat de autostiri.ro.
Suzuki România a început anul cu o creștere de 325% comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Astfel, conform datelor emise de DRPCIV pe primele 4 luni ale anului, s-au comercializat 426 de unități, (Vitara 293 unități, S Cross 81 unități, Swift 26 unități, Celerio 16 unități, Jimny 10 unități), iar cota de piață a mărcii este de 1,9 %.
Sursa: comunicat remis Autostiri.ro