Spectacol la Cupa Ryder 2014 – Europa vs SUA: BMW este partenerul principal al prestigioasei competiţii intercontinentale
BMW, partener global al golfului, este în pole position pentru cel mai mare spectacol de golf.
Vineri dimineaţă, a 40-a ediţie a Cupei Ryder a început, iar bătălia se va duce pe traseul PGA Centenary din Gleneagles (Scoţia). Prima lovitură va da startul celor trei zile de competiţie în care norocul va alterna când de-o parte, când de alta. Spectacolul la care vor participa cei mai buni jucători de golf din Europa şi SUA este unul unic, emoţional şi dramatic. „Miracolul de la Medinah” din 2012 încă se păstrează viu în memoria pasionaţilor acestui sport, indiferent de locul în care se află pe mapamond. La doi ani distanţă de acea revenire spectaculoasă din ultima zi, europenii vor începe misiunea de pe teren propriu cu un singur gând: apărarea cu succes a prestigiosului trofeu de aur pe care, acum doi ani, l-au câştigat într-o manieră entuziasmantă. În rolul său de partener principal, BMW este în căutarea excelenţei care să asigure spectatorilor de pe traseu o experienţă de neuitat.
BMW deţine drepturile la nivel global (exceptând America de Nord şi Canada) pentru a fi partener principal al Cupei Ryder din 2014 şi 2018. Când SUA va găzdui Ryder Cup în 2016, BMW va fi implicat din nou – de această dată ca partener al echipei Europei.
„Ca unul dintre cei mai puternici parteneri ai golfului internaţional, BMW şi prestigioasa competiţie Cupa Ryder sunt o combinaţie perfectă: ca eveniment sportiv major, este sinonim cu pasiunea, performanţa înaltă şi, ceva extraordinar pentru golf, spiritul de echipă. BMW a fost implicat în Ryder Cup încă din 2006”, a declarat Thorsten Mattig, director marketing sportiv şi cooperare de brand BMW, citat de Autostiri.ro. „Ca partener principal, suntem mândri să fim implicaţi când căpitanii Paul McGinley şi Tom Watson, dar şi echipele lor se vor confrunta în ceea ce promite să fie un spectacol magnific. Suntem siguri că vom avea câteva zile remarcabile şi ne aşteaptă momente de neuitat. Fie ca cea mai bună echipă să câştige.”
George O’Grady, director executiv European Tour, citat de Autostiri.ro, a declarat: „BMW a fost implicat în Ryder Cup încă din 2006, întâi ca sponsor, apoi din 2010 ca partener oficial. Inutil să mai spun că este o susţinere de nepreţuit pe care compania ne-o oferă şi este alături de noi atunci când meciurile vor începe. Suntem deosebit de recunoscători pentru susţinerea primită de la BMW la nivel mondial. Pentru European Tour, este tot ce poate fi mai bun. Iar cu BMW alături de noi, avem ce este mai bun din toate universurile”.
Pentru că face tot ce este mai bun, BMW va oferi o flotă alcătuită din cel mai frumoase şi mai luxoase automobile care vor transporta jucătorii şi oficialii între traseul PGA Centenary şi spectaculosul Hotel 5 Star Gleneagles, unde vedetele evenimentului vor fi cazate. În total, aproximativ 180 de automobile vor fi disponibile pentru a acoperi orice nevoie şi pentru a asigura că plăcerea condusului este savurată de toţi cei prezenţi (BMW i8, BMW Seria 2 Active Tourer, BMW Seria 4 Coupé, BMW Seria 6 Grand Coupé). BMW va fi prezent şi în Ryder Cup Village din vecinătatea traseului, unde prezenţa companiei va include un circuit pentru modele BMW i8 cu telecomandă. Salonul de ospitalitate a fost ridicat alături de cupa 18 pentru cei 250 de invitaţi ai BMW, în timp ce „BMW Owners’ Lounge” – o marchiză cu două etaje alături de cupa 10 – este deschisă pentru clienţii BMW. Noul BMW X4 va fi expus acolo.
De asemenea, BMW va aduce întreaga acţiune din Ryder Cup şi pe teren propriu, la emblematicul sediu din München. Pentru prima dată în istorie, BMW Welt va fi scena unei vizionări publice a meciurilor de simplu din ultima zi. Şansa de a privi înfruntarea dintre Rory McIlroy (numărul 1 în lume) şi geniul golfului Phil Mickelson este prea bună pentru a fi ratată. Oricine a privit dramatismul meciurilor de simplu de la precedentele două ediţii ale Cupei Ryder îşi poate imagina ce experienţă deosebită va fi să vezi acţiunea pe un ecran gigant, alături de alţi fani ai golfului. La microfon va fi ambasadorul BMW Golfsport Max Kieffer, care, de la ora 12.00 (ora locală), va semna autografe.
BMW Group