spot_img

Simone Tempestini și Dorin Pulpea au terminat pe 8 în Junior WRC prima zi din Raliul Germaniei

Simone Tempestini / Dorin Pulpea - Citroen DS3 R3 - Raliul Germaniei - JUNIOR WRC
Simone Tempestini / Dorin Pulpea – Citroen DS3 R3 – Raliul Germaniei – JUNIOR WRC

Simone Tempestini și Dorin Pulpea au terminat pe 8 în Junior WRC prima zi din Raliul Germaniei

Simone Tempestini și Dorin Pulpea au început prudent Raliul Germaniei, prima etapă pe asfalt din Campionatul Mondial în care concurează cu modelul Citroen DS3 R3. După primele șase speciale de vineri, Simone Tempestini ocupă poziția a opta în clasamentul Junior WRC. 

Prima zi din Raliul Germaniei a fost una dificilă pentru Simone Tempestini și Dorin Pulpea. Echipajul Napoca Rally Academy a luat startul în premieră la o etapă pe asfalt din Campionatul Mondial și a abordat lucrurile mult mai prudent decât de obicei. „Știam că etapa din Germania va fi una dificilă, cu probe înguste și foarte alunecoase. Am început raliul prudent și am încercat să mă acomodez cât mai bine cu această suprafață”, a spus Simone Tempestini, citat de Autostiri.ro, după primele trei probe ale raliului.

Fiecare kilometru pe asfalt înseamnă o experiență utilă pentru viitor

Lipsa de experiență pe asfalt cu mașina nu a fost singura problemă pentru juniorul NRA. Pe cele două probe lungi ale zilei, frânele s-au încălzit foarte tare și aproape au cedat. „Am schimbat tipul plăcuțelor în parcul de service și am discutat cu inginerii de la Citroen cum pot să exploatez mai eficient frânele pe asfalt fără să le încălzesc atât de tare. Am învățat multe astăzi și sper că sâmbătă lucrurile vor merge mai bine”, a continuat Simone Tempestini, citat de Autostiri.ro.

După primele șase probe din Raliul Germaniei, Simone Tempestini și Dorin Pulpea se află pe poziția a opta în clasamentul Junior WRC. Sâmbătă, în ziua a doua, sunt programate 8 probe speciale, inclusiv două treceri pe celebra specială Panzerplatte.

Sâmbătă sunt programate 8 probe speciale cu o lungime de 148,3 km

„Sâmbătă este o zi foarte lungă și cel mai important pentru noi este să ajungem fără probleme în parcul de service, la final. Am nevoie de cât mai mulți kilometri pe asfalt cu această mașină pentru a putea merge în același ritm ca pe macadam”, a concluzionat juniorul Napoca Rally Academy, potrivit Autostiri.ro.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri