spot_img

În sfârșit, Alfetta „Phoenix” vine la start!

După ce i-a fost simțită absența la prima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop, Alfa Romeo Alfetta GTV pilotată de Cătălin Cedric Ghigea, campioana automobilelor istorice, se întoarce la start odată cu etapa ce se va desfășura pe Drumul Poienii.

Cel mai galonat automobil istoric din CNVCD, Alfa Romeo Alfetta GTV, a lipsit motivat la prima etapă. După ce condițiile meteorologice i-au împins pe oficialii Federației Române de Automobilism Sportiv să amâne cu o săptămâna startul stagiunii 2017 din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop, pilotul Cătălin Cedric Ghigea, a fost nevoit să spună pas în prima etapă, având motive personale.

Totuși, etapa petrecută în afara atmosferei specifică curselor nu a trecut ușor pentru pilotul din București, care așteaptă cu nerăbdare să ia startul în runda ce se va alerga la poalele Tâmpei, pe unul dintre cele mai frumoase trasee din campionat. După ce anul precedent s-a confruntat de mai multe ori cu probleme tehnice, cărora le-a dat cu greu de cap uneori, obiectivul principal pe care îl are Cătălin în 2017 este să se poată bucura în tihnă de fiecare urcare, fără presiunea stării tehnice a materialului de concurs.

Totodată, el își dorește ca în cadrul CNVCD să se dezvolte cât mai mult „aripa” dedicată automobilelor istorice, iar numărul acestora să crească, chiar de la o etapă la alta. Alt obiectiv, comun, de data aceasta, al piloților categoriei Istorice este să dovedească tuturor că nu sunt simple prezențe pe ordinea de start și că pot fi rapizi și performanți, iar pe lângă eleganța automobilelor, ei pot face demonstrații de pilotaj în adevăratul sens al cuvântului.

În comparație cu anul trecut, Alfa Romeo Alfetta GTV nu a suferit modificări de ordin tehnic, în afara revenirii la transmisia utilizată în sezonul 2015. Cea mai importantă schimbare este adoptarea unei noi scheme cromatice, inspirată din frumoasa istorie competițională a mărcii de suflet a italienilor, Alfa Romeo.

„Etapa de la Brașov a fost prima mea întâlnire cu viteza în coastă. Poate că și din acest motiv revin cu mare plăcere în fiecare an la Marele Premiu al Orașului Brașov, care până recent purta numele de Memorialul Eugen Ionescu-Cristea. Traseul, în lungimea de 7 sau 10 km, ar putea fi unul dintre cele mai frumoase din Europa, pentru o etapă de coastă. Mâhnirea revenirii la lungimea de doar 5 km este aproape înlăturată de faptul că, chiar și în această configurație, rămâne cel mai spectaculos din România. Sper ca acest element să se oglindească și în numărul spectatorilor ce vor fi prezenți pe marginea probei”, a declarat Cătălin Cedric Ghigea.

Partenerii lui Cătălin Cedric Ghigea în anul 2017 sunt Autoitalia, importator Alfa Romeo, YACCO, Oldtimer Studio și publicația RacingWheels.

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri