spot_img

Romanian Retro Racing la start in noul sezon, pe MotorPark Adancata

Prima etapa din acest an a Romanian Retro Racing, va debuta sambata 5 martie pe circuitul MotorPark de langa Adancata – Ialomita, odata cu startul Campionatului National de Regularitate si Viteza pe Circuit pentru Vehicule Istorice. Faimoasa competitie ajunsa la editia cu nr.5, va include in acest sezon sase runde si se va desfasura pe cele doua binecunoscute circuite, MotorPark Adancata – Ialomita si MotorRing Transilvania – Targu Mures, fiecare din ele gazduind cate 3 etape.

      Pasionatii de vehicule istorice participanti in acest an, vor regasii aceleasi 3 clase, deja consacrate si anume: regularitate auto, regularitate moto si viteza pe circuit (impartite in numeroase grupe), fiecare din ele avand posibilitatea iesirii pe pista de trei ori , in antrenamente , calificari si cursa.

      La “regularitate”, spectatorii vor avea ocazia de a vedea pe pista , evolutia unor superbe modele istorice clasice, atat la auto ,cat si la moto, vehiculele fabricate in Romania, dar si in alte tari din lume, cabriolet, coupe sau sedan, precum si motoretele si motocicletele, incercand sa obtina in cele 4 tururi, timpi cat mai apropiati ,de turul de referinta. Ca noutate la auto, se va infiinta clasa American Muscle Car, iar la moto, clasa va fi impartita in doua grupe, cu atas si fara.

      In cadrul “vitezei pe circuit”, spectacolul va fi total, superbele modele de competitie incercand in cadrul diferitelor grupe, sa-si adjudece cel mai bun timp si sa acumuleze cat mai multe puncte, gestionarea campionatului fiind importanta chiar din prima runda.

      Proiectul de suflet al pasionatilor autohtoni – Dacia Revival (modele 13xx, 1410 si 1100), participa si in acest sezon in cadrul Romanian Retro Racing, la ambele categorii ,regularitate si viteza pe circuit, eleganta si spectacolul oferit de “batranele doamne”, fiind unul garantat. Daca in cadrul “regularitatii”, masinile nu sunt pregatite in mod special, iar echipamentul aferent este unul de “strada”, competitia aratand oarecum ca o parada, la viteza pe circuit, masinile sunt dotate cu elemente de securitate si siguranta,  accesoriile si echipamentul sunt cele de competitie, iar intrecerea pe pista, una acerba. De altfel, Dacia Revival este prezenta si in cadrul altor competitii , Campionatul National de Viteza in Coasta si Campionatul National de SuperRally, acest lucru aratand mai mult ca oricand, ca celebra masina romaneasca cu origini frantuzesti, este apreciata si dupa atatia ani.

       Alte noutati Romanian Retro Racing 2022, sunt introducerea clasei “Mini”, pentru modelele Mini de competitie si introducerea clasei “debutanti”, pentru participantii cu o vechime mai mica de doi ani in cadrul Romanian Retro Racing sau in alte competitii cu masini istorice de competitie.

       Sa nu uitam ca Romanian Retro Racing, desfasurata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Retromobil Club Romania (autoritate nationala FIVA), este singura competitie dedicate in exclusivitate vehiculelor istorice.

Credit foto: Ilie-Marius Boboaca

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -spot_img
15,357FaniÎmi place
699CititoriConectați-vă
1,130AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -spot_img
- Partener – GT Auto Club Sportiv -spot_img

Parteneri Autostiri