Prima mașină electrică de curse din România a surclasat 24 mașini încă de la prima competiție!

| 9 aprilie 2019 | 0 Comments

În weekend-ul 6 și 7 aprilie 2019 s-a desfășurat la Râșnov etapa I a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop 2019, Trofeul Serus. În cadrul evenimentului au participat 89 mașini de curse, pe un traseu de 3,7 km lungime, pe drumul dinspre Râșnov spre Poiana Brașov.

Dacă anul trecut echipa Kaufland e-Rally Team s-a putut mândri cu prima mașină electrică de curse din România, în rol de deschizător de drum, iată că anul acesta avem chiar și o Clasă Electrică, inaugurarea ei fiind făcută într-o conferință de presă încă de anul trecut de către Federația Română de Automobilism Sportiv din România.

Amatorii de adrenalină și de senzații tari au stat cu ochii pe mașina electrică in cele 4 manșe la care a participat, curioși să-i vadă și performanțele ca mașină de curse, nu doar aspectul cool și avantajele privind un mediu nepoluat.

Bolidul electric le-a împlinit așteptările, surclasând deja în această primă etapă a campionatului 24 mașini puternice, aflate in competiție la Râșnov și situându-se pe primul loc la Clasa Electrică. Mașina echipei Kaufland e-Rally Team a obținut la prima mansa de concurs un timp de 2:28,1 min pe un traseu de 3,7 km.

În clasamentul general a avut un timp total de 5:13,76 min, surclasând astfel 24 mașini aflate în concurs, ceea ce este o performanță notabilă având în vedere că este prima sa participare în concurs.

În celebrul viraj Peștera, preferatul amatorilor de competiții de viteză în Coastă, a atins viteza de 114 km/h câștigând teren în fața mai multor mașini campioane.

„Deși au fost și momente în concurs când eram nervos că uneori nu mergea cum voiam eu, trebuie să nu uităm nicio secundă că mașina asta electrică de curse este un prototip, iar menirea lui este să schimbe lumea, chiar dacă nu este posibil să o aduc de la început între primele locuri în Clasamentul General. Învăț să am răbdare cu ea, și sunt convins că dacă de la prima etapă a reușit să depășească atâtea mașini puternice, în etapele viitoare mă aștept să poată și mai mult. Așa că ne vedem pe traseu!” a încheiat pilotul Sorin Ghisoi, multiplu campion național la Competițiile de Viteză în Coastă.

Omologată de FRAS și susținută de Kaufland România, prima mașină electrică de curse din țara noastră va participă anul acesta, la Clasa Electrică, la 8 etape ale Campionatului Național de Viteză în Coastă și la 4 etape de Super Rally, iar cea de-a doua mașină a echipei Kaufland e-Rally Team, condusă de pilotul Mihai Beldie, va fi deschizător de drum în cadrul acelorași competiții.

Urmatoarea apariție publică a primei mașini electrice de curse din România va avea loc în cadrul Super Rally Mangalia pe 10 și 11 mai 2019.

Sorin Ghisoi pe traseu, credit foto: Laurentiu Barbu

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
NRA, lider detaşat la jumătatea sezonului în CNRD!

La jumătatea sezonului intern, Napoca Rally Academy conduce în clasamentul pe echipe cu 354,2 puncte, urmată de DTO-Tellur R.T. cu...

Închide