Piloţii BMW Motorsport în Campionatul German de Turisme DTM 2016

| 5 februarie 2016 | 0 Comments

P90202200-hockenheim-de-18th-october-2015-bmw-motorsport-bruno-spengler-ca-tom-blomqvist-gb-augusto-farfus-brBMW Motorsport intră în sezonul DTM 2016 cu o formulă de piloţi cu experienţă, aceeaşi ca în sezonul precedent, dar cu câteva schimbări în cadrul celor patru echipe. Directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt, a anunţat la retrospectiva sezonului 2015 că aceiaşi opt piloţi vor concura cu BMW M4 DTM în 2016: Bruno Spengler (Canada), Marco Wittmann (Germania), António Félix da Costa (Portugalia), Timo Glock (Germania), Augusto Farfus (Brazilia), Tom Blomqvist (Marea Britanie), Maxime Martin (Belgia) şi Martin Tomczyk (Germania).

Acum există şi confirmarea privind numele piloţilor care vor concura pentru fiecare echipă. Doar la BMW Team Schnitzer rămâne neschimbată perechea de piloţi, iar aceştia vor fi Félix da Costa şi Tomczyk. În acelaşi timp, la celelalte trei echipe s-au efectuat schimbări de efectiv. Glock trece de la BMW Team MTEK la BMW Team RMG, unde va pilota alături de Wittmann. Cei doi au fost coechipieri la BMW Team MTEK în 2013. Farfus preia locul lui Glock la BMW Team MTEK, unde i se alătură lui Spengler. Această mutare înseamnă că brazilianul părăseşte BMW Team RBM după mulţi ani de succes alături de echipă. Martin face trecerea la gruparea belgiană BMW Team RBM, condusă de directorul de echipă Bart Mampaey, unde este noul coechipier al lui Blomqvist.

„Avem o formulă de piloţi foarte puternică şi stabilă, echipieri care au dovedit un spirit de echipă remarcabil de-a lungul sezonului trecut în lupta pentru titlul constructorilor”, a declarat Marquardt, citat de autostiri.ro. „De aceea, nu am simţit nevoia să facem vreo schimbare în echipă. Cu toate acestea, mereu am fost conduşi de filosofia de a crea noi impulsuri prin varierea sistematică a formulelor în cele patru echipe DTM, iar astfel să obţinem maximum posibil din pachetul general. În acest sens, de-a lungul anilor, am avut experienţe foarte bune. Datorită acestui fapt, prin schimbările efectuate suntem încrezători că vom obţine noi succese în sezonul următor. Augusto Farfus, Timo Glock şi Maxime Martin au dovedit că sunt printre cei mai buni DTM şi că sunt capabili să câştige curse. Acum se află în faţa unor noi provocări, ceea ce sper că-i vor ajuta să facă un nou pas în dezvoltarea lor.”

Aceasta este pentru prima dată în carierele DTM ale lui Farfus, Glock şi Martin când ei îşi schimbă echipele. Farfus a petrecut patru ani ca pilot al BMW Team RBM, cu care anterior s-a bucurat de succes în FIA World Touring Car Championship (WTCC). Farfus a câştigat trei curse DTM în 2013 şi a încheiat anul ca vicecampion în clasamentul piloţilor. Glock a intrat în DTM şi de atunci a fost o parte permanentă a BMW Team MTEK. El a câştigat o cursă atât în 2013, cât şi în 2015.

Glock a fost coechipierul lui Wittmann în anul său de debut, iar în 2016 îşi va reuni forţele cu campionul din 2014 pentru BMW Team RMG. În fiecare din primele două sezoane ale sale în DTM, Martin a câştigat câte o cursă pentru echipa lui Stefan Reinhold (Germania), cu care a cucerit titlul echipelor în 2014.

Campionatul debutează pe 6-8 mai cu etapa tradiţională de deschidere de la Hockenheim. Calendarul va include şi în acest an 9 week-end-uri cu câte două curse. ompetiţia poate fi urmărită în România pe canalele DigiSport.

O prezentare generală a perechilor de piloţi pentru sezonul 2016 din DTM:
BMW Team RMG:
#11 Marco Wittmann
#16 Timo Glock

BMW Team MTEK:
#7 Bruno Spengler
#18 Augusto Farfus

BMW Team RBM:
#31 Tom Blomqvist
#36 Maxime Martin

BMW Team Schnitzer:
#13 Antón Félix da Costa
#77 Martin Tomczyk

Sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , , , , ,

Category: Prima pagina, Turisme

Citește articolul precedent:
Noile modele Mazda CX-30 și MX-30 câștigă premii de design Red Dot 2020

Lansată în 1955, Red Dot este una dintre cele mai mari competiții de design din lume. Câștigătorii designului de produs,...

Închide