Volkswagen a creat maşini accesibile pentru toată lumea indiferent de starea socială.
Compania nemţilor a evoluat în timp într-un mare conglomerat de brand-uri, având un amalgam de produse specializate pentru o piaţă.
Acum nemţii vor să se reîntoarcă la rădăcini, în China cel puţin şi să schimbe modul de dezvoltare a autovehiculelor sale. Începând din 20 mai utilizatorii de internet îşi pot posta ideeile lor despre autovehiculul viitorului pe „People’s Car Project” (PCP).
Utilizatorii care vor accesa pagina respectivă îşi pot urma propriul drum în co-dezvoltarea viitorului autoturism Volkswagen, sau îşi pot posta ideile legate de acesta, care apoi pot fi preluate, discutate şi dezvoltate de alţi utilizatori. Pagina respectivă permite utilizatorilor să încarce imagini sau poze.
PCP este o platformă de dialog social inovatoare prin intermediul căreia vor fi puse în valoare, dezvoltate, ideile clienţilor.
VW vrea să profite din plin de piaţa chineză în plină expansiune unde nu întâmplător şi-a extins programul de dezvoltare a unor modele noi.
VW nu exclude extinderea acestei platforme şi pe alte pieţe auto.
Este o optiune interesanta. Strategiile se redefinesc.