Un nou capitol a fost adăugat la povestea de succes a Opel Insignia. Mașina cu numărul 750.000 din vârful de gamă al Opel a ieșit de pe linia de asamblare de la uzina din Rüsselsheim. Echipa de la asamblare finală condusă de managerul uzinei, Axel Scheiben, a sărbătorit când un Insignia OPC Sports Tourer OPC albastru Arden și-a făcut apariția.
Mașina aniversară este varianta de top a Insignia, al cărui motor V6 turbo de 2,8 litri are 239 kW/325 CP și transmite 435 Nm cuplu la toate cele patru roți. ST-ul accelerează de la zero la 100 km/h în 6,3 secunde.
Axel Scheiben spune: „Aceasta este o zi specială pentru întreaga echipă. Avem toate motivele să fim mândri de faptul că am produs deja modelul Insignia de succes de 750.000 de ori. Echipa noastră face o muncă remarcabilă zi de zi, producând vehicule extrem de complexe la o calitate de vârf.” Nava amiral a Opel este produsă exclusiv în fabrica principală din Rüsselsheim.
CEO-ul Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann, a subliniat importanța Insignia pentru întreaga companie: „Insignia este vârful nostru de lance și, prin urmare, un exponent al mărcii. Cu această mașină, arătăm de ce suntem capabili în materie de design, tehnologie și calitate. Insignia a jucat un rol-cheie în readucerea Opel pe drumul cel bun.”
Opel Insignia, care a câștigat prestigiosul titlu de „Mașina Anului în Europa”, a devenit chiar mai popular de la a doua generație, introdusă pe piață în 2013. Până în prezent, noua versiune a fost comandată de mai mult de 155.000 de ori. Numai anul trecut, Opel a vândut mai mult de 100.000 de Insignia – o creștere de aproximativ 19 la sută. Acest lucru a făcut nava amiral al patrulea cel mai popular model Opel. „Cu aceasta, noul Insignia oferă o dovadă în plus a succesului ofensivei noastre de produse”, spune Dr. Neumann.
Anul trecut, modelul de dimensiuni medii Opel a fost foarte căutat în Marea Britanie, Germania și Spania, și a obținut cea mai mare creștere procentuală în segmentul modelelor de dimensiuni medii în Europa.
Familia Insignia are cinci variante de caroserie – hatchback, sedan, Sports Tourer, Country Tourer și OPC. Cele mai populare culori din Europa includ negru și alb.
Insignia este gata să provoace chiar și mai multă senzație pe plan internațional. În acest an, varianta Insignia OPC sedan va fi exportata în Australia și Noua Zeelandă ca Holden Insignia VXR. Mai mult decât atât, o variantă suplimentară Insignia va fi produsă în Rüsselsheim mai târziu în acest deceniu, iar apoi va fi vândută de către GM ca un nou model Buick în Statele Unite.
VIA: Opel Romania