Presedintele consiliului de administratie al General Motors, Dan Akerson, inca nu este sigur ce va face cu divizia neprofitabila Opel. Divizia germana a constructorului american nu este deloc profitabila, dar cu toate acestea GM nu este prea sigura ca va scapa de Opel deoarece operatiunile globale sunt mult prea dependente de compania germana. Akerson ar dori o resturcturare, dar aceasta nu este usor de realizat din pricina sindicatelor, care nu ar accepta reducerea costurilor de productie.
Piata europeana, acolo unde opereaza Opel, este foarte competitive si una in care cresterea se realizeaza cu greutate, mai ales in vestul Europei. Dar nemtii ofera americanilor tehnologia necesara pe care constructorul o foloseste avantajos la nivel global. Spre exemplu, Olep Insignia este vandut sub sigla Buick Regal atat in America de Nord cat si in China.
Se poate ca Opel sa aiba nevoie doar de timp. Compania are o linie de produse noi, ce au primit avizuri favorabile din partea presei de specialitate. Daca Opel isi va creste vazarile in urmatorii ani, profitul net inregistrat de General Motors va urma cu repeziciune.