Romania: Plus de 41% în primul trimestru, după o creștere de 13,9% în 2013
După ce a înregistrat cea mai importantă performanță a unei mărci de import în 2013, cu o creștere de 13,9%, Opel continuă direcția pe piața din România și încheie vânzările primului trimestru al anului curent cu un plus de 41% comparativ cu perioada ianuarie – martie 2013, conform Opel Romania.
În ceea ce privește mixul de modele care a asigurat acest succes, noul Opel Insignia s-a ridicat la nivelul așteptărilor și în privința cifrelor de vânzări, lansarea de la finalul anului trecut aducând în 2014 un volum mai mult decât dublu. Vedete de vânzări s-au dovedit a fi și SUV-urile Mokka și Antara. Alături de versiuni Insignia compatibile, acestea beneficiază și în perioada următoare de oferta 4×4 cadou, foarte bine primită de piață.
Volume mai mult decât duble au înregistrat în trimestrul întâi și modelele Corsa și Astra, iar ADAM își construiește un loc solid în segment.
Gama actualizată de modele, completată de oferta de servicii extinsă
Rețeaua de parteneri Opel în România s-a extins prin includerea unui nou reprezentant al mărcii la Alexandria. Autocora Grup, cel mai nou membru al rețelei, a inaugurat o construcție tip greenfield în satul Nanov, pe Strada Dunării. Investiția a presupus demararea unui proiect de la zero, ceea ce a permis urmărirea și îndeplinirea celor mai recente standarde Opel în materie de identitate de imagine.
Clienții din Teleorman pot apela la serviciile complexului cu showroom și service pentru vânzări de autoturisme și autovehicule comerciale, ca și pentru operațiuni și produse after-sales, inclusiv piese și accesorii originale. Showroom-ul de peste 380 de metri permite expunerea celor mai noi modele Opel.
Opel/Vauxhall crește și în Europa
Modelul Opel Mokka este și vedeta europeană a Opel, cu peste 200.000 de comenzi, alături de ADAM (80.000) sau Insignia (85.000). Vânzările totale ale mărcii în Europa au atins în primul trimestru al anului 271.000 de unități, cu 12.700 mai mult decât în primele trei luni din 2013. Această creștere înseamnă totodată o cotă de piață de 6,7% în martie în Europa, cu 9,3% mai mult decât în a treia lună din 2013, portivit Opel Romania.
La nivel de 2013, producătorul din Rüsselsheim continuă să se claseze pe locul doi între mărcile General Motors şi şi-a consolidat poziţia de a treia marcă de autoturisme din Europa. În condiţiile dificile de pe piaţă, Opel a vândut 1,064 milioane de autovehicule şi, alături de marca înrudită din Marea Britanie, Vauxhall, a obţinut în 2013 o pondere de 5,61 de procente în cadrul pieţei totale de autovehicule din Europa.
Via: Opel Romania