După debutul sezonului Campionatului Național de Raliuri Betano de la Raliul Argeșului, caravana raliurilor se îndreaptă în această săptămână către a doua cursă a calendarului. Desfășurat în perioada 17-18 iulie, Raliul Perla Harghitei Tess Powered by Total 2020 reprezintă o premieră pentru motorsportul din România. Organizatorii a două evenimente distincte lucrează în acest sezon împreună pentru a oferi concurenților o competiție unică: un raliu de asfalt în cele două județe Brașov și Harghita.
Cursa debutează vineri, cu testele oficiale, care sunt urmate de patru probe speciale în apropiere de Brașov, ca mai apoi echipajele să se deplaseze la Odorheiu Secuiesc pentru a doua zi de concurs. Cu un total de 112 kilometri cronometrați, Raliul Perla Harghitei Tess powered by Total va fi o provocare serioasă pentru participanți, cu probe speciale rapide, tehnice, înșelătoare, totul într-o varietate interesantă și specifică probelor brașovene și harghitene.
În prima zi de concurs, piloții și copiloții vor „alerga” pe celebrele drumuri de lângă Tâmpa: „Poiana”, ,,Râșnov” și două treceri pe „Pârâul Rece”. Sâmbătă, cei aproape 65 de kilometri cronometrați sunt împărțiți în șapte probe speciale: „Lueta”, „Crăciunel” și „Mărtiniș”, parcurse de trei, respectiv două ori. O altă premieră o reprezintă parcurgerea specialelor harghitene în sens invers față de ultimele sezoane.
Cristi Dolofan va concura la bordul modelului Citroen C3 R5
DTO Rally Team se va alinia la startul Raliului Perla Harghitei Tess powered by Total 2020 cu trei echipaje: Cristi Dolofan și Petre Tobă, Eugen Cărăgui împreună cu Robert Fus și Raul Badiu, care va porni alături de Rareș Fetean. La fel ca la Raliul Argeșului, gruparea va concura pentru spectacol, pentru plăcerea parcurgerii probelor speciale din cele două județe, dar și pentru a reprezenta „culorile” piteștene în Campionatul Național de Raliuri Betano.
Pentru Cristi Dolofan și Petre Tobă, raliul din acest weekend reprezintă o premieră: echipajul va porni la bordul modelului Citroen C3 R5. Deși s-a mai aflat la comenzile mașinii la finalul lui 2019 în Italia, Dolofan nu a concurat niciodată cu modelul C3R5 pe probele speciale din România. „Mi-a plăcut mult comportamentul mașinii când am concurat la Monza Rally Show 2019 și astfel am decis să revin la bordul C3-ului pentru a testa noile evoluții tehnice ale mașinii din acest an,” a spus Cristi.
Citroen-ul C3 R5, modelul de top din garajul DTO Rally Team, are parte de îmbunătățiri față de sezonul 2019. Mașina beneficiază de un setup complet nou al punții spate, cu componente și brațe dezvoltate de Citroen Racing, detalii care vor îmbunătăți comportamentul pe probele speciale. În plus, ultimul update al suspensiei și modificările semnificative ale sistemului de frânare vor asigura condițiile propice pentru ca spectacolul oferit de echipaj să continue și pe asfaltul din județele Brașov și Harghita.
Cu un podium în cadrul clasei RC4 în 2019, Eugen Cărăgui și Robert Fus vor concura în Raliul Perla Harghitei Tess powered by Total cu dorința revenirii la ritmul care i-a consacrat. Cu o viteză sub așteptările lor la Raliul Argeșului, Eugen și Robert sunt entuziasmați și își doresc un rezultat bun la bordul Peugeot-ului 208 R2, specialele de asfalt fiind perfecte pentru modelul francez.
După victoria din Cupa Dacia la Raliul Argeșului, Raul Badiu continuă campania din Campionatul Național de Raliuri Betano cu o nouă participare la bordul modelului Sandero. Cu un nou copilot în dreapta sa, în persoana lui Rareș Fetean, Raul va lupta pe probele de asfalt pentru un nou rezultat excelent, victoria în cupa monomarcă fiind obiectivul pilotului sibian. „Mă bucur mult să fiu din nou la start deoarece fiecare etapă din Campionatul Național de Raliuri reprezintă un bonus pentru mine. Mă bucur să particip alături de coechipierii și prietenii din DTO Rally Team, iar probele de la Harghita, desfășurate în sens invers, vor fi o provocare. Atât eu, cât și Rareș, suntem pregătiți și vom trata cursa profesionist pentru a avea viteza dorită pe probe,” a spus Raul, citat de autostiri.ro.
În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream și HidroGaz.
Sursa: comunicat remis Autostiri.ro